کد خبر: ۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که پرداخت ارز دولتی به شرکت‌های دارویی غیرقانونی است و لازم است تا یارانه دارویی به شرکت‌های بیمه پرداخت شود.

به گزارش آوای نشاط، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۲۶ مردادماه ۹۷) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر در تذکری به وزیر نفت خواستار جلوگیری از توزیع بنزین و سوخت بی‌کیفیت در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور شد و در تذکری به وزیر کشاورزی خواستار جلوگیری از واردات برنج در فصل برداشت شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که پرداخت ارز دولتی به شرکت‌های دارویی غیرقانونی است و لازم است تا یارانه دارویی به شرکت‌های بیمه پرداخت شود.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز به وزیر راه و شهرسازی ضرورت نظارت مستمر بر قیمت بلیت هواپیمایی توسط شرکت‌های خطوط هوایی را متذکر شد.

سیدمحمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به وزیر کشور خواستار بررسی موضوع تخریب سکونتگاه‌های مهاجران فقیر شیعه پاکستانی در باقرشهر و معرفی مباشرین و مسببین آن به دستگاه قضا و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه شد.

علی ساری نماینده مردم اهواز در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری تا حصول نتیجه برای حل چالش تالاب هورالعظیم شد.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب، محمدرضا رضایی کوچی نمایندگان ارومیه، تهران و جهرم در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تأمین بار مالی اجرای ماده ۲۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شدند و در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تهیه لوازم اولیه پزشکی در اورژانس و اتاق‌های عمل بیمارستان‌های دولتی کشور شدند.

عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که علت عدم تحویل خودروهای پیش‌فروش شده داخلی چیست؟ بدانید قانوناً، شرعاً و عرفاً معاملات قطعی مصوبات هیأت مدیره نمی‌تواند عطف به ماسبق شود. دستور فرمایید نسبت به تحویل خودروهای خریداری‌شده اقدام جدی به عمل آید.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد ضرورت به‌کارگیری مدیران سابق و اسبق را که خانه‌نشین شده‌اند و از کشور دریافت می‌کنند را متذکر شدند.

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار جلوگیری از تضییع حقوق جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر و بیان تمام مسائل پشت پرده برای افکار عمومی با شفافیت تمام شد.

ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران به وزیر جهاد کشاورزی لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را متذکر شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: