کد خبر: ۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
گودرزي در موافقت با استيضاح وزيركار:
نماينده ممسني در مجلس با بيان اينكه بازنشسته‌ها نمی‌توانند از صندوق تأمین اجتماعی حقوق دریافت کنند، گفت: نگرانی آن است که اگر ما نفت نداشته باشیم، چطور می‌خواهیم حقوق بازنشستگان آینده را تأمین کنیم.

به گزارش آوای نشاط، مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در سخنانی به عنوان موافق طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: درباره اتفاقی که در مجلس در ابتدای جلسه استیضاح آقای ربیعی رخ داد از مردم عذرخواهی کنم، یک اشتباه شکلی و نه محتوایی رخ داد، بنده روز گذشته از نمایندگان استیضاح‌کنندگان درخواست کرده بودم که جلسه هماهنگی برای ترتیب سخنرانان و جمع‌بندی و بیان صحبت‌ها گذاشته شود که این کار رخ نداد.

وی افزود: در سال 93، کمتر از 300 هزار شغل ایجاد شده است، چرا اشتغال در کشور به این وضعیت رسیده است.

گودرزی یادآور شد: امروز وضعیت معیشت مردم به گونه‌ای است که یک کارگر با یک میلیون تومان درآمد دغدغه درمان و معیشت دارد، البته که مردم بیشتر از فقر از تبعیض رنج می‌برند، آقای ربیعی! توضیح دهید که برای رفع فقر و بهبود وضعیت بازنشستگان چه کرده‌اید؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی یکی از سهل‌الوصول‌ترین صندوق‌ها برای دولت‌هاست، تأمین اجتماعی سرمایه‌ای برای آیندگان محسوب می‌شود، ولی اکنون بازنشسته‌ها نمی‌توانند از این صندوق حقوق دریافت کنند و دولت آن را پرداخت می‌کند، نگرانی آن است که اگر ما نفت نداشته باشیم، چطور می‌خواهیم حقوق بازنشستگان آینده را تأمین کنیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: