کد خبر: ۶۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
فلیسوف روس و از مهم‌ترین مشاوران ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، روز ۱۰ اکتبر در یادداشتی در پایگاه اینترنتی «باشگاه ایزبورسک» به تحلیل عملیات طوفان الاقصی و پیامدهای جهانی آن پرداخت.

آوای نشاط: الکساندر دوگین، فلیسوف روس و از مهم‌ترین مشاوران ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، روز ۱۰ اکتبر در یادداشتی در پایگاه اینترنتی «باشگاه ایزبورسک» به تحلیل عملیات طوفان الاقصی و پیامدهای جهانی آن پرداخت. متن ترجمه این یادداشت را در ادامه می‌خوانیم:

۷ اکتبر ۲۰۲۳، جنبش فلسطینی حماس عملیات نظامی خود را علیه اسرائیل آغاز کرد. شهرها و شهرک‌های اسرائیلی هم مرز با نوار غزه مورد حمله قرار گرفتند. شاخه نظامی حماس اعلام کرد که بیش از ۵۰ موضع نظامی اسرائیل را هدف قرار داده است. شاخه مبارز جنبش فلسطینی حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان عملیات در اسرائیل حدود ۳۵ سرباز و شهرک‌نشین اسرائیلی را اسیر کرده است. وزیر دفاع اسرائیل گفت که حماس به کشورش اعلام جنگ کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به آغاز عملیات «شمشیرهای آهنین» در نوار غزه خبر داد. وضعیت فوق‌العاده در سراسر اسرائیل اعلام شده است.تشدید تنش در اسرائیل می‌تواند به یک واکنش زنجیره‌ای منجر شود. اسرائیل هدفی برای جنگیدن ندارد. فلسطین به طور رسمی سرزمین اسرائیل است که تحت هیچ شرایطی کنترل آن را ندارد و نمی‌تواند داشته باشد. همچنین نابودی فیزیکی همه فلسطینی‌ها غیرممکن است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: