کد خبر: ۶۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
پایگاه اطلاع‌رسانی آیت الله سید محمدتقی مدرسی، از مراجع تقلید شیعیان در عراق، از بیان مواضع ایشان دربارهٔ عملیات اخیر مردم فلسطین و حملات بی‌امان رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم غزه خبر داد.

آوای نشاط به نقل از پایگاه جامعه و فرهنگ ملل، آیت الله سید محمدتقی مدرسی اظهار کردند: «حوادثی که در سرزمین‌های اشغالی فلسطین رخ می‌دهد، تحولی واقعی را در امت اسلامی نشان می‌دهد؛ و اگر ملت بر اساس بینش‌های الهی بیدار شده و فرهنگ خود را تثبیت کند، قادر خواهد بود که بر قدرت‌های ستمگر دنیا پیروز شود». و افزودند: «تا زمانی که امت به اهداف رسالت اسلامی و بصیرت‌های دین پایبند باشد و عقاید اشتباه بیگانه را دور بریزد، در امان خواهد بود».

آیت الله مدرسی همچنین تأکید کردند: «وعده خدا بر پیروزی مؤمنین است و این وعده حقیقی است، خداوند متعال می‌فرماید: (بِنَصْرِ اللَّهِ ینْصُرُ مَنْ یشاءُ وَ هُوَ الْعَزیزُ الرَّحیم‏؛ خداوند هر که را بخواهد یاری می‌کند و اوست که شکست‌ناپذیر و مهربان است)، همان‌گونه که تاریخ امت اسلامی گواه است، همواره خداوند بندگانش را نصرت و یاری رسانده است، با این حال، پراکندگی مسلمانان و اغراق آنها در برخی تجربیات منفی، ممکن است دلیلی بر بی‌اعتمادی آنها به وعده الهی باشد و در نهایت به شکست روحی در برابر دشمن بیانجامد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: