کد خبر: ۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
شرکت صهیونیستی سازندۀ نرم‌افزار «Insanet»، یک محصول تجاری جدید به نام «Sherlock»، را توسعه داده است که برای جاسوسی و گردآوری اطلاعات از تبلیغات برخط استفاده می‌کند. رئیس پیشین شورای امنیت ملی اسرائیل و چند سرمایه‌دار صهیونیست بنیان‌گذار این شرکت هستند.

آوای نشاط: به نقل از پایگاه جامعه  و فرهنگ ملل، شرکت صهیونیستی سازندۀ نرم‌افزار «Insanet»، یک محصول تجاری جدید به نام «Sherlock»، را توسعه داده است که برای جاسوسی و گردآوری اطلاعات اهداف مدنظر، دستگاه‌ها را از طریق تبلیغات برخط آلوده می‌کند. این جاسوس‌افزار اسرائیلی می‌تواند دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، اندروید و «iOS» را آلوده کند. شرکت «Insanet» از وزارت دفاع رژیم صهیونیستی مجوز دارد که «Sherlock» را به‌عنوان یک محصول نظامی در سطح جهانی عرضه کند.

دنی آردیتی، رئیس پیشین شورای امنیت ملی اسرائیل و چند سرمایه‌دار صهیونیست این شرکت را در سال ۲۰۱۹ تأسیس کردند. بر پایۀ اسناد منتشر شده، «Sherlock» می‌تواند، رایانه‌های مبتنی‌بر ویندوز، اندروید و «iOS» را هک کند. شرکت «Insanet»، نخستین تولیدکنندۀ جاسوس‌افزار اسرائیلی و دیگر ابزار نظارتی در فلسطین اشغالی نیست و چند شرکت‌ اسرائیلی «NSO» و «Candiru» نیز از فعالان شاخص این حوزه به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: