کد خبر: ۶۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
مشتریان بانک ملت که پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت ملت را دارند، می‌توانند از مقدار وام این طرح که حداکثر به 3 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد، استفاده کنند.

آوای نشاط: افرادی که مایل به دریافت وام طرح پذیرندگان ملت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند و حداقل میانگین حساب سه ماهه ایجاد کنند. ضمانت لازم برای دریافت این تسهیلات سند ملکی و اعتبار شغلی است. با توجه به رتبه اعتباری مشتریان، میزان سود این تسهیلات تعیین می‌شود. طبق اعلام بانک ملت، میزان بهره برای رتبه اعتباری یک و دو، بین ۱۵ تا ۱۷ درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور نیز براساس رتبه اعتباری متقاضیان و ضریب برابر تسهیلات تعیین خواهد شد اما به طور کلی از ۴۸ ماه بیشتر نخواهد بود.

شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط | - کاما پرس

 
لازم به ذکر است افراد با رتبه اعتباری یک، دو و سه این امکان را دارند تا بخشی از این تسهیلات را به بستگان یا نزدیکان خود انتقال بدهند.

مبلغ اقساط وام ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی بانک ملت چقدر است؟

در صورتی که طبق رتبه اعتباری، میانگین حساب و ضریب برابری تسهیلات، فردی سقف مبلغ وام را دریافت کند، با توجه به حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط برای وی ۹۳ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۹ تومان است. کل سود تسهیلات ۱ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۴۰ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن هم به ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۹۴۰ تومان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، بانک ملت ، وام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: