کد خبر: ۶۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
پس از ورود تیم النصر و رونالدو در تهران اتفاق افتاد
صبح امروز تیم فوتبال النصر عربستان به همراه ستاره این تیم کریستیانو رونالدو وارد ایران شدند اما این بار هم مثل همیشه، عدم برنامه ریزی مسئولان برگزاری باعث ایجاد حواشی ریز و درشت فراوانی شد.

آوای نشاط: حضور رونالدو برای دیدار افتتاحیه پرسپولیس در آسیا با حواشی زیادی همراه بود. اگر بگوییم، هفته هاست همه مسئولان  درگیر آمدن رونالدو بودند، بیراه نگفته ایم.

ازدحام هواداران فوتبال برای دیدن رونالدو

با اینکه رونالدو در تدابیر شدید امنیتی وارد ایران شد. اما این هواداران فوتبال بودند که از ساعتها پیش در فرودگاه امام خمینی و جلوی هتل اسپیناس محل اسکان رونالدو صف کشیدند. با وجود اینکه فاصله فرودگاه تا هتل تیم النصر بیشتر از یک ساعت نیست، ولی ازدحام هوادارن در کنار اتوبوس تیم النصر برای دیدن و فیلمبرداری از رونالدو باعث شد که النصری ها با تاخیر به هتل اسپیناس برسند.

هدیه به رونالدو

در زمان حضور تیم النصر عربستان در فرودگاه امام خمینی، مسئولان باشگاه پرسپولیس دو قطعه فرش ابریشمی نفیس به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه، دو ستاره تیم عربستانی اهدا کردند.

دیدار با رونالدو در هتل غیر ممکن  است

هتل اسپیناس از ساعتهای اولیه صبح در کنترل ماموران امنیتی بود و با ورود رونالدو به سعادت آباد جمعیت بی شمار به سمت هتل آمدند. طبق درخواست عربستان سه طبقه از هتل اسپیناس در اختیار تیم النصر است، گفته می شود هیچ امکانی برای دیدار با رونالدو وجود ندارد.

ازدحام در هتل اسپیناس

با وجود تدابیری که از قبل برای جلوگیری از ازدحام جمعیت فوتبال دوستان در هتل اسپیناس وجود داشت. داخل لابی هتل جای سوزن انداختن نیست و در تمام مسیرهای منتهی به هتل اسپیناس مردم از تپه های سعادت آباد بالا رفتند.  با وجود استقرار کریستین رونالدو در سوئیت محل اقامتش هنوز جمعیتی بیش از هزار نفر در محوطه هتل اسپیناس دیده می‌شود.

ایتا یا سیم کارت نامحدود

یکی از مهمترین مسایل پس از حضور رونالدو مساله اهدای اینترنت نامحدود به او بود. هر چند که گفته شده بود او هم باید مانند هر مسافر دیگری برای برقرای ارتباط با خارج از کشور اپلیکیشن ایتا و بله نصب کند. ولی تا امروز هیچ خبری از نصب اپلیکیشن ها داخلی یا اهدای اینترنت نامحدود نیست.

بازی تماشاگر ندارد

قرار است فردا شب ساعت 21.30 دقیقه دو تیم پرسپولیس و النصر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. به دلیل محرومیت تیم میزبان هیچ هواداری اجازه ورود به استادیوم آزادی را ندارند و هر تیم تنها اجازه دارد که 27 نفر برای ورود به استادیوم به عنوان تماشاگر معرفی کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: