کد خبر: ۶۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
در بدو ورود به نیویورک؛
رئیس جمهور با بیان اینکه انتظار داریم سازمان ملل صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرت‌ها، گفت: امیدوارم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه اقتضای این نمایندگی است را بیان کنم.

آوای نشاط: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آمریکا رفته است، در بدو ورود به نیویورک در جمع خبرنگاران گفت: سازمان ملل متحد و مجمع عمومی این سازمان یک ظرفیتی برای بیان سخن ملت ایران و تبیین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است؛ بنابراین ما از این فرصت استفاده می‌کنیم تا بتوانیم صدای ملت ایران را برسانیم.

وی ادامه داد: این صدا امروز رساتر از همیشه است چرا که ما سال گذشته در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن علیه ملت بزرگ ایران، یک پیروزی را پشت سر گذاشته‌ایم.

رئیس جمهور افزود: دشمنان تصورشان این بود که انقلاب اسلامی با این تکانه‌ها صدمه می بیند و درخت تنومند انقلاب اسلامی دچار مشکلی خواهد شد، اما دشمن دچار اشتباه محاسباتی شد.

رئیسی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در حق‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، عنوان کرد: امیدوارم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه اقتضای این نمایندگی است را بیان کنم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سازمان ملل باید صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرتمندان، تصریح کرد: انتظار ملت‌ها از سازمان ملل آن است که سازمان ملل شود و اگر سازمان قدرت‌ها باشد، صدای ملت‌ها شنیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: