کد خبر: ۶۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
وکیل مهدی یراحی گفت: هنوز نتوانسته‌ام پرونده ایشان را مطالعه کنم و به همین خاطر نمی‌توانم عناوین دقیق اتهامی را بیان کنم. ‌امیدوارم روز شنبه بتوانم پرونده را مطالعه کنم.

آوای نشاط: مصطفی نیلی، وکیل مهدی یراحی در مورد آخرین وضعیت پرونده این خواننده توضیح داد. مصطفی نیلی در صفحه توییترش نوشت: «امروز با دستور دادیار محترم شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه ٣٨ توانستم در زندان اوین با آقای ⁧ مهدی یراحی⁩ ملاقات کنم. ‌ایشان بعد از بازداشت دو روز در بازداشتگاه پلیس امنیت نگهداری و از چهارشنبه گذشته به قرنطینه زندان اوین منتقل شده‌اند.»

این وکیل دادگستری همچنین اضافه کرد: «در صحبتی که داشتیم روحیه‌شان بسیار خوب بود. ‌از لحاظ جسمی پوست‌شان دچار التهاب شده و از ناحیه گوش راست نیز درد دارند که توسط بهداری اوین در حال معالجه است. هنوز نتوانسته‌ام پرونده ایشان را مطالعه کنم و به همین خاطر نمی‌توانم عناوین دقیق اتهامی را بیان کنم. ‌امیدوارم روز شنبه بتوانم پرونده را مطالعه کنم. تاکید داشتند که در مورد بعضی از ضابطین که در هنگام بازداشت قانون و حقوق شهروندی ایشان را رعایت نکرده‌اند پیگیری قانونی را انجام دهیم.»

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: