کد خبر: ۶۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴
مؤسسه "دوحه فیلم "از آغاز ثبت درخواست برای اخذ کمک هزینه‌های پاییز ۲۰۲۳ برای ساخت فیلم، سریال و مجموعه‌های اینترنتی خبر داده است.
آوای نشاط: پایگاه جامعه و فرهنگ ملل نوشت: مؤسسه “دوحه فیلم “از آغاز ثبت درخواست برای اخذ کمک هزینه‌های پاییز ۲۰۲۳ برای ساخت فیلم، سریال و مجموعه‌های اینترنتی خبر داده است.
 
هدف از این برنامه‌ی کمک مالی، کشف استعداد‌های جدید سینمایی و داستانی است که سطحی جهانی داشته و چارچوبی متمایز از قالب سینمایی داشته باشند. این کمک هزینه از کارگردانان قطری و غیرقطری که بر روی پروژه‌های اول یا دوم خود کار می‌کنند و کارگردانان باتجربه در منطقه غرب آسیا، شمال آفریقا و نیز دیگر مناطق کشورها، اعم از فیلم کوتاه یا بلند، حمایت مالی ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین برای گسترش مجموعه‌های تخیلی و مستند تلویزیونی خلاق، به فیلمنامه نویسان/تهیه کنندگان مستقل در جهان عرب به منظور توسعه محتوای سریالی که بتوانند در بازار‌های جهانی عرضه شود کمک مالی خواهد کرد.
 
مدیران این موسسه با ارائه کمک‌های مالی و غیرمالی به دنبال آن هستند تا در درجه نخست از ارتقا و توانمندسازی استعداد‌های برجسته قطری است که می‌توانند به ارتقای صنعت فیلم در این کشور کمک کنند حمایت نمایند.
 
این برنامه همچنین به کارگردانان خاورمیانه و شمال آفریقا نیز که اولین یا دومین تجربه خود را در زمینه فیلم بلند دارند کمک هزینه‌های «تولید» و «پسا تولید» ارائه می‌دهد.
برچسب ها: دیپلماسی ، قطر ، فیلمسازی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: