کد خبر: ۶۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲
پایگاه تحلیلی المانیتور در گزارش اخیر خود به بررسی سفر اینفلوئنسرهای شبکه یوتیوب به عراق و نمایش این کشور از زاویه دید این افراد پرداخته است.
آوای نشاط: پایگاه جامعه و فرهنگ ملل نوشت: پایگاه تحلیلی المانیتور در گزارش اخیر خود به بررسی سفر اینفلوئنسرهای شبکه یوتیوب به عراق و نمایش این کشور از زاویه دید این افراد پرداخته است.
 
بسیاری از تولید کنندگان محتوا در عرصه شبکه یوتیوب شامل هنرمندان،تولید کنندگان حوزه رسانه و بسیاری از دیگر شخصیت های برجسته رسانه های اجتماعی  اخیرا از عراق بازدید به عمل آورده اند.
 
بسیاری از سرشناسان عرصه یوتیوب مانند هنرمندان و فیملسازان  از اقصی نقاط جهان اخیرا به عراق آمده اند و اقدام به گشت و گزار در شهرهای و مناطق مختلف در این کشور کرده اند.از سال ۲۰۲۱ میلادی  دهها نفر از افراد مشهور در شبکه یوتیوب و خوانندگان عرب به عراق سفر کرده و در صفحات خود در شبکه های اجتماعی اقدام به نشر مطالبی پیرامون این سفر و اقامت خود در عراق کرده اند.این افراد اتباع کشورهای  دانمارک،آمریکا،انگلیس،استرالیا،مصر،لبنان،کویت ودیگر کشورهای عربی و غربی بوده اند.
 
دیر آلین به عنوان یک چهره شناخته در عرصه یوتیوب به شمار می رود. وی در شبکه” ناس دیلی” با دارا بودن بالغ بر هشت میلیون دنبال کننده مطالب خود را منتشر می کند.  وی ویدیویی جامعی را از بازدید خود از عراق در ماه مارس با این عنوان” که آیا عراق خطرناک است؟” منتشر کرد وی در این ویدیو تصویر شکل گرفته پیرامون عراق را نقد کرده و تاکید می کند که بر خلاف تصویر روایت شده عراق یک کشور شگفت آور برای گردشگران با دارا بودن جاذبه های تاریخی،فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.
 
گوستاو روستد یکی از چهره های معروف شبکه یوتیوب از کشور دانمارک نیز سخاوت و مهمان نوازی عراقی ها در سفرخود به این کشور را بی مانند و استثنایی خوانده است.
برچسب ها: یوتیوب ، عراق ، اینفلوئنسر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: