کد خبر: ۶۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان هر کاری در این سال ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

آوای نشاط: سید احمد خاتمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده است و از جمله وعده های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آنها را آباد می‌کند.

خاتمی امدادهای الهی در جنگ و ایجاد ترس در دل دشمنان را از جمله روش‌های یاری خداوند از مومنان برشمرد و با بیان اینکه نجات از خطرها از دیگر کمک های خداوند به مومنین است، تصریح کرد: خداوند به ملت ما هم عنایت های بسیاری داشته که در بیانات امام و رهبری به آن اشاره شده و آنان تاکید داشتند دستی بالاتر از دست های دیگر در حمایت از این انقلاب است.

وی افزود: دشمنان هر کاری در این سال ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: اگر آنها بازهم خیالاتی در ذهنشان دارند، این تجربه را داشته باشند که نابود خواهند شد و این را بی هیچ تردیدی بپذیرند.

وی ادامه داد: اگر آنها بخواهند شیطنت کنند، مشت به دهانشان خواهند خورد، همانگونه که در پاییز گذشته شیطنت کردند و مشتی محکم را خوردند چرا که این نظام و کشور الهی و خانه امام حسین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: این جنایت سه بعد دارد. بعد اول این جنایت شهادت آن دو عزیز است و خوشا به حال آنها که سعادت داشتند و در این حالت به دیدار خدا رفتند.

وی افزود: بعد دیگر در رابطه با جانی و جانیان این جنایت است. داعش مسئولیت این کار را به عهده گرفت. داعش ساخته و پرداخته آمریکا است. این را ما نمی‌گوییم خودشان می‌گویند. در مناظرات وقتی به کلینتون گفتند شما داعش را ساختید هیچی نتوانست بگوید و سکوت محض کرد. داعشیان وقتی مجروح می‌شدند، آن‌ها را برای درمان به تل‌آویو و حیفا می‌بردند و نتانیاهو به ایالت آنها می‌رفت.

خاتمی ادامه داد: بعد سوم این است که مسئولین برای برخورد با تروریست‌ها انگیزه دارند. هیچ تردید نکنید به سرعت به جنایت این‌ها رسیدگی و انتقام از این خون‌های پاک گرفته خواهد شد. این خون‌ها هدر نخواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: