کد خبر: ۶۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
سردبیر روزنامه جام جم مطرح کردد:
صبحی در رادیو گفت و گو با ابراز تاسف از عملی نشدن وعده‌هایی كه به خبرنگاران داده می‌شود گفت: رسالت‌های خبرنگار پیگیری حقوق دیگر شهروندان است اما جایی نیست كه از خبرنگار حمایت كند.

آوای  نشاط: امین صبحی سردبیر سیاسی روزنامه جام جم در مصاحبه تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت و گو به مناسبت روز خبرنگار اظهار كرد: یكی از رسالت‌های خبرنگار در مواقع مختلف پیگیری حقوق دیگر شهروندان است اما جایی نیست كه از خبرنگار حمایت كند.

وی از مشكلات بیمه خبرنگاران سخن گفت و افزود: برای این موضوع یك راهكار دقیق و روشن وجود ندارد. بازنشستگان این حوزه نیز برای اثبات سختی شغل خود دوندگی بسیاری دارند. همچنین با توجه به تغییراتی كه در فضای مجازی رخ داده و روند اطلاع رسانی وارونه موجب شده خبرنگاران با ملاحظات و موانع زیادی رو به رو شوند كه ناخودآگاه بر كار آنها تاثیر خواهد گذاشت و خلاقیت خبرنگاری را تا حدودی از بین می‌برد.

سردبیر سیاسی روزنامه جام جم با ابراز تاسف از عملی نشدن وعده‌هایی كه به خبرنگاران داده می‌شود خاطرنشان كرد: باید رویه تغییر نماید. برخی اتفاقاتی كه رخ می‌دهد توهین آمیز است. گاهی سیاستهای رسانه‌ای و گاهی اوقات شرایط، خبرنگار را محدود كرده و مانع ظهور و بروز توانمندیهای جامعه خبرنگاری می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: