کد خبر: ۶۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری توضیحاتی را درباره ناپدیدشدن رکابزن ایران در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ اسکاتلند ارائه داد.

آوای نشاط: رسول اسدی درباره ناپدیدشدن محمد گنج‌خانلو، رکابزن ملی‌پوش ایران، در مسابقات قهرمانی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ بیان کرد: ظهر روز گذشته قرار بود مسابقه زیر ۲۳ سال مردان قهرمانی جهان را ببینیم و محل مسابقه حدود ۱۵۰ متر با هتل ما فاصله داشت. گنج‌خانلو به من گفت کمی استراحت می‌کند و به محل مسابقه می‌آید. دوباره که با او تماس گرفتم، عنوان کرد ناهار می‌خورد و اواخر مسابقه می‌آید که خسته نشود من هم فکر کردم که می‌خواهد استراحت کند. زمانی که به هتل برگشتم نگران او شدم هر چقدر در زدم در را باز نکرد. از پذیرش درخواست کردم در اتاق را باز کند اما اعلام کرد نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد. پس از دو ساعت پیگیری در نهایت در اتاق را باز کردند و متوجه شدم تمام وسایلش را جمع و هتل را ترک کرده است. من هم اطلاع دادم که این اتفاق رخ داده است.

اسدی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی چنین اتفاقی را نکرده بود، گفت: فکر نمی‌کردم هتل را ترک کند چون بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش رو داشت. همچنین برای او دوچرخه سفارش داده بودیم و همه تلاشمان را هم کردیم که در قهرمانی جهان حضور داشته باشد. نمی‌دانم چه تصمیمی دارد اما در هر صورت کارش درست نبود و ما را نگران کرده است و امیدوارم برگردد.

او ادامه داد: وظیفه‌ام بود که او را به قهرمانی جهان بیاورم و حقش بود که دیده شود و بر اساس وظیفه خود این کار را انجام دادم و اکنون نمی‌دانم چه‌ چیزی باید بگویم. امیدوارم که برگردد چون ویزای مولتی شش‌ماهه انگلیس دارد و می‌توانست به ایران بیاید و بعدا خودش برگردد و واقعا این کارش معنی نداشت.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره زمان بازگشتش به ایران گفت: ما (رییس و مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون دوچرخه‌سواری) تا ساعاتی دیگر بلیت برگشت به ایران را داریم و به فرودگاه می‌رویم تا برگردیم. ما فقط نگران خودش هستیم که کجا رفته است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: