کد خبر: ۶۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
رئیسی در بخش خبری ساعت ۱۴:
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک گفت: طبیعتاً به کارهای دولت نقدهایی نیز وارد است اما به هیچ عنوان کسی که نقد می‌کند را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خوانیم.

آوای نشاط: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه، به‌ویژه ۱۶۰ شهید رسانه ملی افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را وظیفه‌ای همگانی عنوان کردند، اما رسانه‌ها و در صدر آنها رسانه ملی کانون جهاد تبیین و مرکز فکرساز و فرهنگ‌ساز کشور هستند که در مقابله با جریان‌سازی‌های دشمن و تنویر افکارعمومی، تبیین و معرفی دستاوردها، ارزش‌ها و سبک زندگی ایرانی-اسلامی نقش بسیار مهمی دارند.

رئیس جمهور گفت: طبیعتاً به کارهای دولت نقدهایی نیز وارد است اما به هیچ عنوان کسی که نقد می‌کند را بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌خوانیم.

وی افزود: معتقدیم کسی که نقد می‌کند باید صحبت او را شنید و گوش شنوا داشت. دولت گوش شنوا دارد و آماده است صحبت‌ها را بشنود. اصحاب رسانه ممکن است تحلیل و صحبتی داشته باشند حتماً برای دولت آنها را نعمت می‌دانیم.

رئیسی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: رسانه ملی یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و فرهنگ سازی کشور است که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارائه سبک زندگی ایرانی و اسلامی، نقش مهمی دارد.

رئیسی به بازدید خود از بخش رادیو سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: فضای حاکم بر رادیو فضایی انقلابی بود و نشان می‌داد کسانی که در رادیو و تلویزیون کار می‌کنند، نگاهشان متوجه مسائل مردم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در همه دوره‌های پس از انقلاب در رسانه ملی گام‌های خوبی رو به جلو برداشته شده است، خاطرنشان کرد: در دوره فعلی نگاه تحولی خوبی بر صدا و سیما حاکم است و رسانه ملی با تیکه بر این نگاه که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب نیز هست، حرکت رو به رشد و پیشرفتی را داشته و امیدوارم بتواند به سمت قله حرکت کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: