کد خبر: ۶۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان را با برتری پر گل برابر تیم بروندی پشت سر گذاشت و به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت.

آوای نشاط: تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران شنبه شب 14 مردادماه، در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جهان در کرواسی برابر تیم بروندی تیم چهارم قاره آفریقا قرار گرفت و با نتیجه ۴۶ به ۲۴ برتری رسید. هندبالیست های نوجوان نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۱۳ به سود خود تمام کردند. امیر حسین کرمی هم بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

شاگردان رحیمی زاده در مرحله گروهی در گروه H با تیم های سوئد، بروندی و جزایر فارو از کشورهای منطقه اسکاندیناوی هم گروه بودند که با کسب دو پیروزی و یک تساوی و پس از ۱۳ سال راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

تیم ایران در مرحله گروهی در اولین بازی با نتیجه ۲۶ - ۲۶ برابر تیم سوئد دارنده مقام سوم جهان به تساوی رسیدند. در بازی دوم مقابل تیم جزایر فارو هم با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به برتری رسیدند و با کسب سومین پیروزی خود در برابر تیم بروندی در حال حاضر در صدر گروه خود قرار دارند و باید برای تعیین تکلیف صعود خود به عنوان تیم اول یا دوم منتظر دیدار دوم گروه H باشند.

ملی پوشان ایران در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم های آلمان یا عربستان از گروه G بروند.

دهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی پسران نوجوان جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تیم ایران هم بعد از ۱۰ سال با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا جواز حضور در این دیدارها را کسب کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: