کد خبر: ۶۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
پیشنهاد نجومی الهلال عربستان به امباپه بسیاری از فوتبالدوستان را شوکه کرده است.

آوای نشاط: تیم عربستانی حاضر شده تا برای انتقال امباپه، ۳۰۰ میلیون یورو به پی اس جی بپردازد و رکورد گران ترین انتقال تاریخ فوتبال را بشکند. آنها حاضر شده اند تا به بازیکن فرانسوی نیز ۷۰۰ میلیون یورو در سال بپردازند و از سویی به او اجازه خواهند داد تا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ با مبلغی مشخص، به تیم محبوبش رئال مادرید بپیوندد. پیشنهاد الهلال به امباپه کاملا اغواکننده است هر چند که مشخص نیست که ایا این بازیکن حاضر می شود که در اوج دوران فوتبالش راهی لیگ عربستان شود یا نه.

اگر امباپه حاضر به پذیرش پیشنهاد الهلال شود، سالی ۶۰۴ میلیون پوند دستمزد می گیرد یعنی به اندازه مجموع دستمزد رونالدو (۱۷۳ میلیون پوند)، بنزما (۱۷۲ میلیون پوند)، کانته (۸۶ میلیون پوند)، نیمار (۵۳ میلیون پوند)، مسی (۴۲ میلیون پوند)، فرنکی دی یونگ (۳۲ میلیون پوند)، کولیبالی (۳۰ میلیون پوند) و ارلینگ هالند (۱۹.۵ میلیون پوند) و بدین ترتیب می تواند به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ با رکوردی باورنکردنی تبدیل شود!

در حال حاضر به نظر می رسد که پی اس جی مشکلی با این پیشنهاد ندارد اما معلوم نیست که ایا امباپه حاضر می شود که در لیگی نظیر عربستان بازی کند یا نه.

انتهای پیام/