کد خبر: ۶۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که این بانک نهایت توان خود برای حمایت از طرح های پیش رو و در دست اقدام پتروشیمی غدیر به ویژه پروژه کلرآلکالی پتروشیمی غدیر به کار خواهد گرفت.

آوای نشاط: رضا دولت آبادی در دیدار با حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر تاکید کرد کشور ما به جوانان کاربلد و جهادی همچون شما نیاز مبرم دارد. وی با تاکید بر این نکته که با دیدن جوانانی همچون شما احساس غرور می‌کنیم و کنارتان خواهیم بود، تصریح کرد: از همه ارکان بانک ملت می‌خواهم که از طرح‌های پیش رو و در دست اقدام به خصوص پروژه کلرآلکالی پتروشیمی غدیر حمایت کنند.

حسین صفاری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر هم با قدردانی از حضور مدیرعامل بانک ملت و هیأت همراه در این شرکت اظهار داشت: در شرکتی حضور یافته اید که در دو سال اخیر از سردمداران تولید در کشور بوده است و کارکنان آن با روحیه جهادی بسیاری از مشکلات شرکت را مرتفع کرده اند.

حمایت بانک ملت از بزرگ ترین طرح توسعه پتروشیمی غدیر - مشرق نیوز

وی با بیان این نکته که در بزرگ‌ترین طرح توسعه پتروشیمی غدیر روی کمک بانک‌ها حساب ویژه باز کرده ایم، ادامه داد: جدیدترین پروژه در دست اقدام، پروژه کلرآلکالی است که برای پیشرفت و هموار شدن مسیر راه اندازی آن به حمایت‌های بانک‌هایی نظیر بانک ملت نیاز داریم.

وی ادامه داد: بانک‌ها باید در تعامل با مشتری عملکرد خود را بهبود بخشند که خوشبختانه بانک ملت توانسته است به این مهم دست پیدا کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: