کد خبر: ۶۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
پس از استعفای حجت کریمی؛
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای سرپرست پیشین این باشگاه علی خطیر را به عنوان مسئول جدید باشگاه انتخاب کردند. خطیر تاکنون سابقه مدیریت در رده‌های بالای ورزش را نداشته است.

آوای نشاط: باشگاه استقلال که روزهای پرنوسانی را پس از پایان فصل گذشته فوتبالی سپری کرده است، هنوز نتوانسته به آرامش نسبی برسد و با استعفای حجت کریمی شرایط هم نابسامان تر شد.

به همین خاطر اعضای هیات مدیره این باشگاه امروز شنبه تشکیل جلسه دادند تا تکلیف مدیرعامل باشگاه را هر چه زودتر مشخص کنند. در شرایطی که گزینه های قویتر و باتجربه تر حاضر به پذیرش مسئولیت در این باشگاه نشدند، علی خطیر به عنوان مسئول اول باشگاه استقلال انتخاب شد.

علی خطیر که سابقه ورزشی رده بالا و مدیریت چشمگیر را ندارد، در مقطعی به عنوان معاون باشگاه استقلال و چند صباحی را هم در فدراسیون فوتبال سپری کرده بود و تاکنون مدیرعامل هیچ باشگاهی نبوده است.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در تکمیل این خبر نوشت: « امشب جلسه هیات مدیره  باشگاه استقلال برگزار و در پایان این جلسه علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد. 

در این جلسه که سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال علیرضا خانی، مهدی افضلی و مهدی حیدرزاده در آن حاضر بودند، علی خطیر هم حضور داشت که بعد از بررسی برنامه‌ها و شنیدن توضیحات وی، اعضا تصمیم گرفتند به اتفاق نظر او را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب کنند.»

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: