کد خبر: ۶۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
سهامداران با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت بر عملکرد این بانک در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1401 مهر تایید زدند.

آوای نشاط: مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۶۳ درصد از سهامداران و به ریاست مسعود نصر اصفهانی رئیس هیأت مدیره بانک ملت، نظارت قربان اسکندری مدیرکل بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و سلحشوری نماینده سهام عدالت و منشی گری مجید ابراهیمی معاون مدیرعامل بانک ملت در امور حقوقی و نظارت برپا شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیأت مدیره از سوی مدیرعامل، سهامداران با رأی قاطع، صورت‌های مالی این بانک را تصویب کردند.

در این مجمع که حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی بانک ملت را از تمامی جنبه‌های بااهمیت منطبق با استانداردهای حسابرسی و مطلوب ارزیابی کرد، تقسیم ۱۳۰ ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران رسید.

مهر تایید سهامداران بر عملکرد بانک ملتهمچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه‌های ایران و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های مجمع انتخاب شدند.

قربان اسکندری، مدیرکل بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه، عملکرد بانک ملت را در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ و در مقایسه با سایر بانک‌ها بسیار خوب خواند و گفت: مایه مباهات و امید است که بانک ملت با عملکرد عالی خود تلاش می‌کند که به قله‌های ترقی نزدیک شود.

سهامداران نیز در سخنانی، عملکرد بانک ملت را در سال گذشته بسیار مطلوب و قابل تحسین خواندند و از اعضای هیأت مدیره، مدیران ارشد و تمامی کارکنان این بانک بابت ثبت این عملکرد، قدردانی کردند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: