کد خبر: ۶۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران، مدعی شد که عربستان از احیای روابط با ایران پشیمان می‌شود.

آوای نشاط: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یاوه‌گوئی‌های جدیدی که نشان از استیصال دارد، به اظهارنظر و طرح ادعا درباره توافق ایران و عربستان برای احیای روابط سیاسی پرداخت.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی ان بی سی» آمریکا مدعی شد: عربستان از احیای روابط دیپلماتیک با ایران پشیمان خواهد شد. احیای روابط با ایران باعث همان سرخوردگی و درماندگی برای عربستان خواهد شد که در لبنان، یمن، سوریه و عراق شاهدش است.

وی که گرفتار اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی و تشدید اعتراضات علیه خود است، افزود: احیای روابط عربستان با ایران ربطی به اسرائیل ندارد و عمدتاً به کاهش تنش در منطقه به ویژه یمن مربوط می‌شود.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود گفت: عربستان و مقامات این کشور هیچ توهمی درباره دوستان و دشمنان خود و اینکه باید به چه کسی در منطقه اعتماد کنند، ندارند زیرا کسانی که با ایران شریک می‌شوند، با بدبختی شریک می‌شوند. آنها درک می‌کنند که اسرائیل شریکی ضروری برای جهان عرب در دستیابی به امنیت، رفاه و صلح است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به نظر می‌رسد به گدایی برای برقراری روابط با عربستان رو آورده است، بار دیگر ضمن تکرار اعتقاد خود مبنی بر اینکه صلح با عربستان سعودی به مناقشه بزرگ‌تر کشورهای عربی و اسرائیل پایان می‌دهد، اذعان کرد که این صلح، نزاع با فلسطینی‌ها را فوراً حل نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نتانیاهو ، ایران ، عربستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: