کد خبر: ۶۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
دختران؛تکه‌ای از پازل جنگ ترکیبی
در این میان باز هم جای خالی اطلاع‌رسانی به موقع نهاد‌های موظف نظیر، دستگاه‌های اطلاعاتی_امنیتی، استانداری‌ها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و. باعث شد که سرویس‌های خبری و جاسوسی فعال شده و روایت‌های وارونه و مخدوشی را به مخاطب القا کنند و بر سیاه نمایی‌ها دامن بزنند.

آوای نشاط :  شبکه خبری اقتصاد خوب ، امین صبحی، روزنامه‌نگار و کارشناس مسائل سیاسی در آخرین پست اینستاگرام خود با اشاره به سریال مسمومیت دانش‌آموزان دختر و انتشار فیلمی از مصاحبه آن‌ها با عنوان چه جریانی به دنبال حذف دختران است، به موضوع جنگ هیبریدی پرداخته و دختران دانش‌آموز را تکه‌ای از پازل جنگ ترکیبی بیان کرده است.

تعداد بازدید : 2

مدیر مسئول شبکه خبری اقتصاد خوب در این مطلب نوشته است: قصه پرغصه دختران دانش‌آموزان قمی حالا پس از گذشت سه ماه – که فوبیا، تلقین و ویروسی عنوان می‌شد – به استان‌های همجوار رسید و زنگ خطر را برای مسئولان اطلاعاتی و امنیتی به صدا درآورد؛ چراکه طبق اخبار رسیده در پی این اقدام خرابکارانه، بسیاری از خانواده‌ها مانع حضور فرزندانشان در مدارس شده‌اند.

این نگرانی با اظهارات معاون وزیر بهداشت که عنوان کرده، مسمومیت دانش‌آموزان عمدی بوده و گویا عده‌ای دوست دارند که مدارس دخترانه تعطیل شود، افزایش یافت؛ چراکه حکایت از یک عملیات هوشمندانه دارد و گویا طراحان و مجریان این عملیات قصد دارند با ایجاد رعب و وحشت در میان خانواده‌ها، تکه‌ای دیگر از پازل جنگ ترکیبی که ماه‌هاست، علیه کشورآغاز شده است را تکمیل کنند.

 

البته در این میان باز هم جای خالی اطلاع‌رسانی به موقع نهاد‌های موظف نظیر، دستگاه‌های اطلاعاتی_امنیتی، استانداری‌ها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و…. باعث شد که سرویس‌های خبری و جاسوسی فعال شده و روایت‌های وارونه و مخدوشی را به مخاطب القا کنند و بر سیاه نمایی‌ها دامن بزنند.

ادعا‌های درست و نادرست نظیر اینکه این اتفاق توسط گروه‌های مذهبی و به نام دین صورت گرفته است، نیز مزید بر علت شده و بر بدبینی‌ها افزود و در این میان باز هم منتظر هستیم تا مسئولان امر با شفافیت درباره زوایای این عملیات تروریستی اظهار نظر کرده و گزارش اقداماتی که به منظور شناسایی عوامل این جنایت انجام داده‌اند را رسانه‌ای کنند تا مردم مطلع شوند که این افراد از چه ترکیبات شمیایی برای مسمویت دانش‌آموزان استفاده کرده و اساساً چگونه وارد مدرسه شده و مقدمات این اقدام شوم را سازماندهی کرده‌اند که آب از آب تکان نخورده است و مهمتر از همه این موارد چرا این اقدام وحشیانه و طالبانی را به افراد مذهبی و اعتقادات دینی گره زده‌اند؟

چه زمانی مهمتر از شرایط کنونی که آیات عظام قم با تاسی از سیره رسول‌الله به حمایت از دختران پرداخته و مانع هرگونه سوءاستفاده از مبانی دینی شوند.

امیدوارم این کلاف سردرگم زودتر باز شه تا گمانه‌زنی رسانه‌های خارجی بیشتر از این سردرگم و نسبت به مسئولان دلسردترمون نکنه.