کد خبر: ۶۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
شهرداری منطقه ۸ تهران بعد از حدود نیم قرن از شکل‌گیری یک بافت شهری مهم، بر اساس یک تصمیم نسنجیده و سلیقه ای اقدام به تغییر و جابجایی مسیر یک خیابان کرده و موجب گلایه‌مندی شهروندان‌ شده است.

آوای نشاط : شهردار منطقه ۸ یکی از کوچه‌های کلیدی و پرتردد‌ را که به سمت غرب یکطرفه بوده به سمت شرق یک طرفه کرده و مشکلات ترافیکی بسیاری را برای مردم به وجود آورده است.

بر همین اساس جمعی از ساکنان این منطقه با ارسال نامه اعتراضی به شورای شهر تهران تاکید کردند: شهرداری منطقه ۸ تهران خیابان شهید رحیمی را بعد از ۵۰ سال که از شرق به غرب بوده به دلایل نامعلوم از غرب به شرق یک طرف کرده و موجب قطع دسترسی ساکنان این کوچه به خیابان اصلی دماوند شده است.

اقدام شاذ شهرداری منطقه ۸ تهران

شهروندان تهرانی در این نامه اعلام کرده‌اند: از سوی دیگر با توجه به پر تردد بودن این خیابان به علت وجود دو مدرسه راهنمایی پسرانه و دخترانه در ابتدا و انتهای خیابان ۱۰۶ هر چند دقیقه یکبار بین رانندگان خودروهای عبوری، ساکنین محل، والدین دانش آموزان و رانندگان سرویس ایاب و ذهاب مدارس درگیری ایجاد می‌شود که این امر موجب سلب آسایش مردم شده است.

شهروندان منطقه ۸ تهران بر همین اساس مراتب شکایت و اعتراض خود را از این اقدام غیرکارشناسی اعلام کردند و خواستار آن شدند که با قید فوریت دستورات لازم برای بازگشت به وضعیت قبلی ابلاغ شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: