کد خبر: ۶۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
مدیرعامل بانک ملت، از همت و رویکرد مرکز فابا با امکانات حداقلی در برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران تقدیر کرد.

آوای نشاط: رضا دولت آبادی در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران درباره برگزاری این رویداد اظهار داشت: نمایشگاه تراکنش به همت مرکز فابا به حمدالله با حداقل امکانات، اما با حضور و مشارکت حداکثری برگزار شد و این موضوع نشان دهنده رویکرد فابا در تعامل با نهادهای بانکی و مالی است.

چهره ماندگار بانکی سال 1401، تصریح کرد: رویکرد مرکز فابا در برگزاری ۸ دوره متوالی و البته بدون مشکل این نمایشگاه قابل تقدیر و عالی است و باید در این راستا از مسئولین و برگزارکنندگان این نمایشگاه صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران که با حضور مقامات کشوری، جمعی از نمایندگان مجلس،  مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک ها و متخصصان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در سالن آمفی تئاتر مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله برگزار شد، رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت به عنوان چهره ماندگار بانکی سال 1401 برگزیده و معرفی شد.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه تراکنش ایران که از ۲۶ تا ۲۸ دی ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله برگزار شد، صرفا یک رویداد نمایشگاهی نیست و علاوه بر بخش نمایشگاهی، بخش نشست‌ها و میزگردها، بخش کارگاه‌های معرفی محصول، بخش نوآوری و استارتاپی، بخش جشنواره ۱۰‌محصول برتر سال، بخش جشنواره‌ چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر، بخش آموزشی و گفتگوهای B2B، بخش تبلیغات محیطی و رسانه‌ای و…… را در بر گرفت که علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرد.

از این رو می‌توان گفت که تراکنش ایران هم نمایشگاه بود، هم دانشگاه، هم اتاق فکر اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، هم تریبون بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها، هم محیطی برای  توسعه کسب وکارها و رویدادی برای شبکه‌سازی مدیران و متخصصان که افقی رو به آینده دارند.

از سوی دیگر، در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی اضلاع و ابعاد اکوسیستم،‌ اعم از جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری‌‌های مالی در کنار یکدیگر زیبایی و رونق ویژه‌ای را به آن بخشید؛ ضمن اینکه تعامل سه نسل جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان بستر مساعدی را برای گفتگو‌های بین سه نسل فراهم کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: