کد خبر: ۶۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
رییسی در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی تهران
رییس جمهوری با اعلام اینکه خون شهید سلیمانی را از یاد نبرده و نخواهیم برد، گفت: بدانند که انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است و خواب راحت برای قاتلان و مسببان ابن جنایت گذاشته نخواهد شد.

آوای نشاط: سید ابراهیم رییسی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی تهران گفت: گرامی داشت یاد شهید سلیمانی چهره جهانی مبارزه با تروریسم و استکبار ،تجلیل از تمامی ارزش‌ها و اعلام نفرت و بیزاری از استکبار است.

وی ادامه داد : برگزاری این مراسم و گرامی داشت یاد شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت با حضور باشکوه مردم پیامی به تمام ظالمان و مستکبران عالم است که شرایط شما رو به افول و نابودی است و آنچه که بقا و میدان‌دار در این عرصه است، انسان‌های تحول خواه هستند.

رییس جمهور در بخشی از سخنان خود در مورد شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نماد وحدت و همبستگی بود و شهید سلیمانی نیز نماد وحدت و همبستگی است.

رییسی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد شهید سلیمانی خطاب به جمعیت تصریح کرد : سردار سلامی و سردار قاآنی در روز شهادت شهید سلیمانی اعلام کردند که آمریکایی‌ها بدانند که ما از خون شهید سلیمانی نخواهیم  گذشت .من هم در همین جا از زبان شما و مجاهدان بار دیگر خطاب به آنها اعلام می کنم خون شهید سلیمانی را از یاد نبرده و نخواهیم برد . آنها بدانند که انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است و خواب راحت برای قاتلان و مسببان ابن جنایت گذاشته نخواهد شد .

در این برنامه که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  و به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است، تعدادی از شهروندان تهرانی و علاقمندان به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده عالی جریان مقاومت حضور دارند.

شهید سلیمانی در روز ۱۳ دی سال ۹۸ به همراه "ابومهدی المهندس" به دستور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا در بیرون فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: