کد خبر: ۶۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرئ
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری ۶۶۷ خرده فروش مواد مخدر و جمع‌آوری یک هزار و ۳۴۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در یک هفته گذشته خبر داد.

آوای نشاط: سرهنگ ضرغام آذین؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری 667 خرده فروش مواد مخدر و جمع‌آوری یک هزار و 340 معتاد متجاهر در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در یک هفته گذشته خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، مأموران پایگاه‌های مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن شناسایی تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده‌فروشان با هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: ماموران با برنامه‌ریزی عملیاتی موفق شدند در بازرسی از آن مکان‌ها، 18 کیلو و 516گرم انواع مواد مخدر را کشف و 667 خرده فروش مواد افیونی را هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طرح‌های پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر، همچنان با قاطعیت تمام ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق سامانه تلفنی 110، پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: