کد خبر: ۵۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
در گفتگو با ایرنا
وزیر اطلاعات در واکنش به دیدار اخیر مکرون و مسیح علی‌نژاد گفت: مکرون آنقدر نپخته هست که براحتی سرش کلاه بگذارند. همچنان که در تحمیل ملاقات با آن زن لوده، سرش کلاه گذاشتند و بی آبرویش کردند.

اقتصاد خوب: گاهی اقدامات و موضعگیری رهبران غربی چنان سبک است که شما شگفت زده می‌شوید یا در شأن خود نمی‌بینید که با چنین پدیده‌ای طرف شوید. همچون زمانی که در خیابان یک معتاد متجاهر ژولیده آلوده خیابان‌خواب به شما ناسزا بگوید. آیا شما حاضرید با او طرف شوید؟

بخش هایی از گفت و گوی خطیب را در ادامه می خوانید:

 

  • اخیراً رئیس جمهور لــوده یکی از کشورهای سابقاً تراز اول اروپایی با یک زن از همان مدل معتادان متجاهر آلوده خیابانی ملاقات کرد و سخنانی که آن زن لوده سیاسی در دهانش گذاشت را تکرار کرد. واقعاً قابل مطالعه و تأمل است که بر آن دولت چه گذشته که از میزبانی افتخار آمیز و تاریخی رهبران بزرگ عدالت طلب و آزادی‌خواه و تاریخ‌ساز جهان همچون حضرت امام خمینی(ره) به پایگاه اراذل و اوباش آلوده تبدیل شده است؟
  • شما شخصیت و سوابق آن زن را مرور کنید کسی که بر اساس مدارک فاش شده آشکار و اسناد پنهان مزدور و متکدی سرویس‌های اطلاعاتی امریکا است، امروز بـا بالاترین مقام رسمی‌یک کشور سابقاً تراز اول اروپایی ملاقات می‌کند و سخنان سخیف خود را در دهان آن مقام می‌گذارد یا صدراعظم یک کشور دیگر سابقاً تراز اول اروپایی را می‌بینید که چقدر خام و به دور از واقعیت‌های کشور ما دهان باز می‌کند و هر آنچه را که دیگران القا کرده‌اند بیرون می‌ریزد یا نخست وزیر نپخته کانادا را می‌بینید که در توئیتی عین ادعای بی‌پایه ضد انقلاب فراری را تکرار و ادعا می‌کند که 15هزار نفر درجریانات اخیر ایران به اعدام محکوم شده‌اند!15 هزارنفر!!
  • یعنی لازم نیست یک نخست‌وزیر،آمار دقیق اعدامی‌های ایران را داشته باشد؛ کافی است مختصر عقلی داشته باشد تا چنین ادعای هجوی نکند. پس از آن حدود 12 ساعت طول می‌کشد تا آدم مطلعی پیدا شود و به او تذکر دهد و با محرز شدن بی‌پایگی و سبکی این ادعا و خطر سلب اعتبار باقیمانده‌اش (اگر اعتباری برایش باقی مانده باشد) مجبور بـه حـذف آن توئیت سخیف می‌شود. آیا این رفتار در تراز رهبری یک کشور بزرگ است؟
  • ما سند داریم از محدودسازی روابــط اقتصادی کشورهای ثروتمند حاشیه جنوبی خلیج فارس با برخی کشورهای اروپایی. خب این قبیل مداخلات به این منطقه محدود نمی‌شود و قطعاً تأثیر منفی بر اقتصاد و مردم اروپا می‌گذارد. الان اضافه می‌کنم ما اخبار پنهانی داریم از قضاوت‌های برخی اروپایی‌ها نسبت به عملکرد امریکا و رژیم صهیونیستی و تأثیرات منفی آنها بر اوضاع اقتصادی و اجتماعی اروپا. مـا عـین برخی از اطلاعات و بعضی از قضاوت‌های پنهان اروپایی‌ها را داریم. آنها متأسفانه جرأت و شهامت بیان آشکار آن را ندارند.
  • در برخی از کشورهای اروپایی که ادعای حقوق بشری دارند،موارد زیادی از نقض حقوق بشر به صورت آشکار مشاهده می‌شود که گاهی در رسانه‌های خودشان هـم بـه آنها اشاره می‌شود، از جمله این موارد: محروم نمودن مسلمانان از برخی آزادی‌های فردی و اجتماعی، ممانعت از تحصیل دختران محجبه، هتک حرمت مساجد، بدرفتاری با رنگین پوستان و ضرب و شتم و حتی قتل آنها توسط پلیس، اعمال شرایط تحقیرآمیز و غیر بشری و نقض حقوق مهاجران و ده‌ها مصداق دیگر که نشانگر نقض صریح حقوق بشر در کشورهای اروپایی و امریکا می‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: