کد خبر: ۵۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
حالا جام جهانی برای ما آغاز شده است، برد دلچسب ملی‌پوشان ایران در برابر ولز پس از شکست تلخ ما از انگلیس حالا دوباره امیدهای ما را برای اولین صعود به مرحله حذفی جام جهانی دوباره زنده کرده است.

آوای نشاط: تیم ملی کشورمان در دومین بازی‌اش از رقابت‌های جام جهانی با یک نمایش خیره کننده موفق شد تیم ولز را با دو گل شکست دهد و به صعود امیدوار باقی بماند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی‌اش در رقابت‌های جام جهانی قطر موفق شد با ۲ گل تیم ولز را از پیش رو بردارد. به این ترتیب باید شکست در بازی نخست را فراموش کرد و به روزهای آتی دل خوش کرد. جایی که تیم ملی می‌تواند با عبور از سد آمریکا اولین صعودش از دور گروهی رقابت‌های جام جهانی را رقم بزند.

کارلوس کی‌روش که در بازی اول علیرضا بیرانوند را از دست داده در این بازی با تغییراتی در ترکیب به مصاف ولز رفت.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی ۲ بر صفر ایران برابر ولز در دومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بعد از بازی در مصاحبه با شبکه ورزشی بین‌اسپرت گفت:‌ «وقتی بازیکنانم بعد از آن شکست سنگین (مقابل انگلیس) به خودشان آمدند و از خواب بیدار شدند، نشان دادند که آن ها بسیار شجاع هستند. شکست قبلی برای ما بسیار دردناک بود، اما بار دیگر زنده شدیم.»

سید ابراهیم رئیسی هم در پیامی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم فوتبال ولز آورده است: بچه‌های پر تلاش و با غیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: