کد خبر: ۵۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
قیمت پژو پارس LX در مدل ۱۴۰۱ که تغییرات قیمتی چندانی در روزهای گذشته نداشت، امروز ۳ میلیون تومان گران شد.

آوای نشاط ـ امروز را می توان روز افزایش قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱ نامید؛ به طوری که اکثر خودروها در این مدل برخلاف چند روز گذشته ثبات قیمتی را شکستند و با افزایش روبرو شدند؛ به طوری که پژو پارس و ۲۰۷ مدل ۱۴۰۱ هر کدام به ترتیب ۳ و ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.

در معاملات امروز پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، در مدل ۱۴۰۱ ، ۲ میلیون تومان گران شد و ۳۸۶ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۰، که دیروز با افزایش سه میلیون تومانی، ۳۶۸ میلیون تومان معامله می‌شد، امروز هم ۲ میلیون تومان دیگر گران شد و به ۳۷۰ میلیون تومان رسید. در نسخه اتوماتیک و سقف شیشه با سال تولید ۱۴۰۰ این خودرو همچنان ۵۴۰ میلیون تومان معامله می شود.

۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱، کماکان ۲۷۸ میلیون تومان معامله می شود و نسبت به روزهای گذشته تغییر قیمتی نداشته است اما در مدل ۱۴۰۰ این خودرو که در دو روزگذشته در مجموع ۵ میلیون تومان گران شده بود امروز هم با افزایش یک میلیونی به روند افزایشی خود ادامه داد و به قیمت ۲۷۰ میلیون تومانی رسید. نسخه تیپ ۵ این خودرو در نسخه آپشنال با ۵ میلیون تومان افزایش و پس از چند روز ایستایی قیمت به ۳۳۰ میلیون تومان رسید و در نسخه کم آپشن که دیروز را با ۱ میلیون تومان افزایش قیمت به پایان رساده بود، امروز تغییری در قیمتش ایجاد نشد و همان ۳۲۳ میلیون تومان دیروز معامله شد.

رانا پلاس هم در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت باقی ماند و به ترتیب ۲۷۰ و ۲۸۲ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۱، بدون تغییر ۲۷۳ میلیون تومان معامله شد و در نسخه ۱۴۰۰ با افزایش ۱ میلیون تومانی به ۲۶۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس LX در مدل ۱۴۰۱ که تغییرات قیمتی چندانی در روزهای گذشته نداشت، امروز ۳ میلیون تومان گران شد و به ۳۵۳ میلیون تومان رسید. در نسخه ۱۴۰۰ برخلاف روزهای گذشته که ۵ میلیون تومان گران شده بود امروز تغییری در قیمتش نداشت و همان ۳۳۵ میلیون تومان گذشته معامله شد. در نسخه ساده هم این خودرو با ثبات قیمتی همراه بود و همان ۲۸۰ میلیون دیروز معامله شد.

دنا معمولی هم در نسخه ۱۴۰۱، پس از کاهش ۳ میلیونی دیروز امروز تغییر قیمتی نداشت و همان ۳۷۲ میلیون تومان معامله شد، در مدل ۱۴۰۰ این خودرو تغییر قیمت نداشت و همان ۳۶۰ میلیون تومان روز گذشته معامله شد.

تارا اتوماتیک در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ افزایش قیمت داشت و هر دو مدل با افزایش ۵ میلیون تومانی به ترتیب ۵۳۵ و ۵۵۰ میلیون تومان معامله می شوند. نسخه های دستی این خودرو هم در مدل های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت به ارزش ۳۹۷ و ۴۱۲ میلیون تومان معامله شدند.

شاهین هم در بازار پس از جهش ۵ میلیون تومانی در اواخر اسفند ماه مدت هاست در مدل G بدون تغییر و ۳۴۰ میلیون معامله می شود.

پراید هم در هر دو مدل ۱۱۱ و ۱۳۱ پس از افزایش چند میلیونی در روزهای گذشته بدون تغییر قیمت همان ۱۸۸ میلیون در مدل ۱۱۱ و ۱۷۱ میلیون در مدل ۱۳۱ معامله می شوند. تیبا هم مانند روزهای گذشته در هر دو نسخه صندوقدار و هاچبک بدون تغییر، به ترتیب ۱۷۰ و ۱۸۳ میلیون تومان معامله شدند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: