کد خبر: ۵۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
شمخانی:
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این‌که هنوز با شکل‌گیری توازن ضروری در تعهدات طرفین فاصله داریم، تصریح کرد: تصمیمات سیاسی در واشنگتن لازمه ایجاد توازن در تعهدات برای دستیابی به توافق خوب است.

آوای نشاط ، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز (یکشنبه) ۱۷ بهمن ماه در توئیتی نوشت: با وجود پیشرفت‌های محدود در ⁧‫مذاکرات وین، هنوز با شکل‌گیری توازن ضروری در تعهدات طرفین فاصله داریم.

وی افزود: تصمیمات سیاسی در واشنگتن لازمه ایجاد توازن در تعهدات برای دستیابی به توافق خوب است.

شمخانی: تصمیمات سیاسی در واشنگتن، لازمه دستیابی به توافق خوب

گفتنی است جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که در وین است برای یک توافق که دو ویژگی عمده داشته باشد پایدار و قابل اتکا و البته مسیر اخذ تضامین هم مسیر مهمی در این راستا است. 

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز دیشب در گفت‌وگوی تلفنی «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به برخی تحولات مثبت در مذاکرات و اینکه هنوز انتظارات ما را برآورده نمی کند، گفت: با قاطعیت و صراحت به دنبال توافق خوب هستیم، اما با همین صراحت و قاطعیت بر حراست از خطوط قرمز و منافع ملی خود تاکید داریم. 

علی شمخانی ‌دبیر شورای عالی امنیت ملی دیروز (شنبه) نیز در توئیتی نوشت: حق قانونی ⁧‫ایران‬⁩ برای ادامه تحقیق و توسعه و حفظ توانمندی‌ها و دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای در کنار تامین امنیت آن در برابر شرارت‌های حمایت شده با هیچ توافقی قابل محدود شدن نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: