کد خبر: ۵۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
نویسنده و روزنامه‌نگار بوشهری درباره کتاب جدیدش گفت: در این کتاب برش‌هایی کوتاه از حقایق پیرامونی جامعه‌ به ویژه دغدغه‌ی زنان به تصویر کشیده شده است.

راضیه عقیلی‌مهر در خصوص کتاب «موج کوتاه» گفت: این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که در مقدمه کتاب هم عنوان شده و ترجیحاً به آنها داستانک می گویم. این داستانک‌ها برشی از واقعیت‌های جامعه‌ی پیرامونی زنان جامعه ما است و به لطف خدا ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: برخی از این داستانک‌ها تم بوشهری دارند و فضای جنوب را ترسیم کرده‌اند اما داستان در زمان معاصر رخ داده است.

این روزنامه‌نگار اظهار کرد: هر داستانک موضوع خاصی را دنبال می‌کند که واقعی بوده و در قالب روایی و داستانی بیان شده و مخاطب را به تفکر وامی‌دارد.

عقیلی‌مهر خاطرنشان کرد: موج کوتاه، شامل داستان‌های کوتاهی با محوریت موضوعی اجتماعی و برش‌هایی کوتاه از حقایق پیرامونی جامعه‌ به ویژه دغدغه‌ی زنان را به تصویر می‌کشد که بیشتر زنان جامعه ایران و جنوب را مورد اشاره قرار داده است.

بنا بر این گزارش، کتاب «موج کوتاه» به عنوان اولین کتاب "راضیه عقیلی‌مهر" در حوزه‌ی ادبیات داستانی، در قطع جیبی و ۶۰ صفحه به تازگی از سوی انتشارات نای‌بند منتشر شده است.

عقیلی‌مهر پیش از این کتاب‌های "ماهیت و کارایی بیع متقابل" در حوزه حقوق، "فانوس و دریا" شامل یادداشت‌های مطبوعاتی و "رد پا در شهر" شامل گزارش‌ها و گفت‌وگوهای اجتماعی، فرهنگی و خبری را تالیف کرده است‌.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: