کد خبر: ۵۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
منابع مطلع عراقی از هدف قرار گرفتن ۳ کامیون حامل تجهیزات لجستکی نیرو‌های آمریکایی در استان الدیوانیه در جنوب عراق خبر دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌ها و منابع محلی عراق اعلام کردند کاروان نظامیان تروریست آمریکایی در بزرگراهی در استان الدیوانیه در جنوب عراق این کشور مورد حمله قرار گرفته و شماری از خودرو‌ها و نفربر‌های آنان آتش گرفته است.

منابع مطلع عراقی از هدف قرار گرفتن ۳ کامیون حامل تجهیزات لجستکی نیرو‌های آمریکایی خبر داده اند که در حال سوختن هستند.

به کاروان نظامیان آمریکایی در دیوانیه عراق حمله شد

ائتلاف آمریکایی در حالی هنوز به این حمله واکنشی نشان نداده است که برخی کاربران عراقی تصاویر آتش گرفتن خودرو‌ها را منتشر کرده‌اند.

منبعی امنیتی به رادیو صوت عراق گفت که گروهی مسلح اقدام به آتش زدن ۳ عدد یدک‌کش ارتش آمریکا کرده اند که خودرو‌ها و تجهیزات نظامی حمل می‌کردند.

به گفته این منبع، تیم اطفای حریق وزارت دفاع عراق در حال خاموش کردن آتش سوزی است.

همزمان با انتشار این خبر، از دیوانیه خبر می‌رسد که بالگرد‌های آمریکا به پرواز درآمده و در حال انتقال مصدومان به بیمارستان‌های استان دیوانیه عراق هستند.

منابع آگاه اعلام کردند افراد مسلح که سوار بر یک خودرو پیکاپ بودند، سه کامیون را در بزرگراه الدیوانیه متوقف کردند و رانندگان آن‌ها را پیش از به آتش کشیدن کامیون‌ها پیاده کردند. این کامیون‌ها حامل تجهیزات نظامی ارتش آمریکا از جمله خودرو‌ها نظامی سبک و خودرو‌های هامر بودند. افراد مسلح پیش از رسیدن نیرو‌های امنیتی به محل وقوع حادثه فرار کردند و رانندگان نیز برای ثبت اظهاراتشان به مقر فرماندهی پلیس الدیوانیه منتقل شدند.

به گفته خبرنگار العالم، بالگرد‌های کبرا متعلق به ارتش آمریکا برای انتقال مجروحان احتمالی این حادثه بر فراز الدیوانیه به پرواز درآمده اند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: