کد خبر: ۵۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
نگرانی از شکست در انتخابات
کارشناس سیاسی گفت ستاد انتخاباتی ترامپ در آشفتگی کامل به سر می‌برد، به طوری که بعضی اعضا از سمت هایشان کنار گذاشته شده اند.

به گزارش آوای نشاط، برنامه خبری "تی وای تی TYT" به نقل از منابع نزدیک به ترامپ اعلام کرد: با فروکش کردن آمار (حمایت از ترامپ)، وی مایوس و دلسرد شده است.
گابریل شرمین، روزنامه نگار، به تازگی پس از گفتگو با بعضی افراد در کاخ سفید و منابع جمهوریخواه، یک مقاله منتشر کرده است. این منابع اعلام کرده اند ترامپ از نظر روحی در وضع خوبی نیست. آن‌ها او را افسرده، دلسرد و دلمرده توصیف کرده اند و به گفته یک جمهوریخواه نزدیک به کاخ سفید، او به قدری، نگران انتخاب دوباره حداقلی اش به سمت ریاست جمهوری آمریکاست که به سراغ مجری شبکه‌های کابلی همچون تاکر کارلسون رفت و از او پرسید: «چکار کنم؟ چکار کنم؟» یکی از منابع جمهوریخواه به گابریل شرمن گفت: ترامپ برای تسلی دادن خود هنوز لحظاتی را صرف قدرت تفکر و باور می‌کند. برای مثال وانمود می‌کند که چیزی نشده است. اما وقتی با واقعیت‌ها رو به رو می‌شود، به شدت احساس افسردگی می‌کند. یکی از مسائلی که او نگرانش است، کنوانسیون حزبی جمهوریخواهان در جکسونویل فلوریداست که احتمال زیادی دارد ستاد انتخاباتی آن را لغو کند؛ چرا که بر اساس گزارش‌ها قانونگذاران ایالت فلوریدا ماسک زدن را هنگام برگزاری کنوانسیون الزامی خواهند کرد؛ بنابراین منابع به گابریل شرمن گفتند: شاید این کنوانسیون برگزار نشود و این نتیجه دلخواه ترامپ نیست. 

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: