کد خبر: ۵۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
معاون توسعه و پشتیبانی پزشکی قانونی کشور در ارتباط با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، گفت: در این مسئله هم تابع مسائل قانونی در جذب نیروها هستیم و نیروهای قراردادی ما باید در آزمون استخدامی امتیازات لازم را دریافت کنند.

به گزارش آوای نشاط، از شهرستان ساری، رضا حاج منوچهری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری فاز اول ساختمان پزشکی قانونی مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره کمبود نیروی انسانی در این سازمان، اظهار کرد: در حال حاضر ۳ هزار ۲۰۰ نفر در این مجموعه فعالیت دارند که شامل ۹۳۷ نفر پزشک و ۲۰۰ نفر متخصص است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین نیروی انسانی، تصریح کرد: اقدامات قانونی برای جذب نیرو انجام شده و آزمون جذب ۲۰۰ نیرو در سراسر کشور شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

حاج منوچهری خاطر نشان کرد: به دلیل سختی کار در نگه‌داشت نیروها دچار مشکل هستیم و حتی در برخی از شهرها اقبالی برای جذب نیرو نداریم، از طرفی علاقمندی به خروج نیروها از سازمان بسیار زیاد است.

معاون توسعه و پشتیبانی پزشکی قانونی کشور در ارتباط با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، گفت: این مسئله هم تابع مسایل قانونی در جذب نیروها هستیم و نیروهای قراردادی ما باید در آزمون استخدامی امتیازات لازم را دریافت کنند.

وی در ارتباط با میزان هزینه انجام شده برای ساختمان پزشکی قانونی مازندران، افزود: ۱۷ میلیارد تومان برای احداث این مجموعه در فاز اول هزینه شده است.

سپس عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در ادامه این گفت‌وگو اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۱۱۰ متر احداث شده که شامل ساختمان تشریح و واحد اداری است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای تکمیل دیگر ساختمان‌های پزشکی قانونی در شهرهای رامسر و نور در دستور کار است.

عباسی کمبود نیروی انسانی و استیجاری بودن برخی ساختمان‌های پزشکی قانونی استان را از چالش‌های عمده تین سازمان در استان نام برد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: