کد خبر: ۵۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
پیگیری خبرنگار از مسؤولان قضایی استان، نشان می‌دهد پرونده شرکت صدرا نفت پارسیان از دادسرا به دادگاه رفته و در شعبه یک کیفری در حال بررسی است.

به گزارش آوای نشاط، از اصفهان، «رسیدگی به پرونده کلاهبرداری شرکت صدرا نفت علویجه» درخواست پیگیری وضعیت ۳ هزار نفر از سرمایه‌گذاران شرکت صدرا نفت پارسیان پس از دستگیری رئیس هیأت مدیره به دلیل تخلفات مالی را از سوی خبرنگاران داشت.

در توضیح این کمپین نوشته شده است: «حدود ۳ سال از بازداشت رییس هیأت مدیره شرکت صدرا نفت علویجه می‌گذرد و قریب به ۳ هزار نفر سرمایه‌گذار بلاتکلیف هستند و سرمایه‌های زندگی خود را از دست داده‌اند و تاکنون هیچ تعیین و تکلیفی صورت نگرفته است. در حالی که اگر عزم جدی و رسیدگی به امور مالباختگان هدف قرار می‌گرفت امکان واگذاری پالایشگاه به متخصصین و سایر شرکت‌های توانمند وجود داشت تا مالباختگان از این وضع اسفناک نجات پیدا کنند».

خرداد ۹۷، حسن رحیمی دادستان وقت اصفهان در رابطه با این پرونده گفته بود: شرکت صدرا نفت پارسیان ۳۵۰ میلیارد تومان پول افراد را به عنوان سپرده پذیرفته و سود بالایی به آن‌ها پرداخت می‌کرد به گونه‌ای که پیش از سال ۹۶ دچار وقفه در پرداخت سپرده به افراد شد، شرکت صدرا نفت حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی داشته اما اموال وی جبران بدهی را نمی‌کند؛ در این ارتباط پرونده کیفرخواست در قالب اخلال در نظم اقتصادی برای این شرکت ایجاد شد.

پیگیری خبرنگار  از مسؤولان قضایی استان، نشان می‌دهد پرونده شرکت صدرا نفت پارسیان از دادسرا به دادگاه رفته و در شعبه یک کیفری در حال بررسی است، روابط عمومی دادگستری استان اصفهان پاسخگویی به جزئیات بیشتر این پرونده را به نشست خبری رئیس کل دادگستری در ۳۱ خرداد موکول کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: