کد خبر: ۵۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
رئیس شورای استان تهران با اشاره به ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر ممنوعیت زباله گردی کودکان در تهران گفت: امیدواریم این ابلاغیه بعد عملیاتی و اجرایی در سطح شهر پیدا کند.

به گزارش آوای نشاط، عصر امروز جلسه شورای اسلامی استان تهران به ریاست الهام فخاری برگزار شد و فخاری با بیان اینکه این روزها اتفاق تلخی در حوزه فرهنگ و هنر رخ داده و مردم سوگوار مرگ «محمدعلی کشاورز» هستند، گفت: در هفته جاری شاهد برگزاری روز صنایع دستی بودیم و باید بگویم در استان تهران شاهد تنوع صنایع دستی در مقایسه با سایر استان‌ها هستیم که می‌توان از این فرصت به عنوان توسعه پایدار در درآمدزایی استفاده کرد و امیدواریم شوراهای شهرستان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به روز مبارزه با کار کودک و با تاکید بر اینکه شهرداری و شوراها وظیفه مستقیمی ندارند، گفت: اما می‌توان با حساس سازی رسانه‌ها و پیگیری بر نظارت فعالیت شهرداری‌ها از بروز صحنه‌هایی همچون زباله گردی کودکان در شهرها جلوگیری کرد و مسئله کار کودک را به حداقل برسانند.

وی با اشاره به ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر ممنوعیت زباله گردی کودکان در تهران گفت: امیدواریم این ابلاغیه بعد عملیاتی و اجرایی در سطح شهر پیدا کند.

فخاری با اشاره به دستور جلسه امروز شورای استان گفت: چهار عضو ما از جمع 16 نفره‌مان در شورای عالی استان‌ها عضویت دارند که از آنها می‌خواهیم گزارش اقدامات خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: