کد خبر: ۵۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
نماینده ولی فقیه در ناجا:
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی و رییس سازمان عقیدتی، سیاسی این نیرو گفت: نوع برخورد نیروهای انتظامی با مردم در مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی، بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش آوای نشاط، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی عصر یکشنبه در همایش "جهش در تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی اصفهان" با تاکید بر اجرای طرح تحولی بنیادین در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تصریح کرد: نیروی انتظامی، تنها نیروی مسلح اجتماعی کشور است.

وی تاکید کرد: باید کاری کنیم که کلانتری‌ها در تراز انقلاب اسلامی باشند و خدمت در آنها مانند خدمت در بارگاه امام هشتم(ع) برای کسانی که در آنجا مشغول بکارند، ارزشمند باشد و اساس این تحول در نیروهای کلانتری‌ها رقم زده شود.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: امروز هیچ مجموعه‌ای به اندازه کلانتری‌ها مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیست و همه فرماندهان انتظامی بایستی نظارت دقیق‌تر و بیشتری بر این حوزه داشته باشند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر لزوم هوشیاری نیروهای انتظامی در برابر توطئه‌های دشمن علیه نظام تاکید و تصریح کرد: دشمن تصور می‌کند می‌تواند با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها و از طریق ایجاد ناامنی اجتماعی و مدنی در جامعه، نظام را ساقط کند.

وی افزود: در جنگ هشت ساله، تمام تئوریسین‌ها و تجهیزات پیشرفته غرب و شرق در اختیار صدام بود اما ملت ما بر خداوند تکیه کرد و با پیروی از فرامین امام راحل، باعث شکست دشمن در صحنه نظامی شد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان‌اینکه دشمن در چندین مرحله ایجاد فتنه و آشوب خیابانی دریافت که نیروی انتظامی قادر است بدون تکیه بر سپاه و ارتش بر آشوبگران غلبه کند، گفت: امروز دشمن به دنبال این است تا کانون اعتراضات و آشوب‌ها را به درون محلات بکشاند غافل از اینکه ما در هر محله عناصر بسیجی و مردم وفادار به انقلاب را داریم و این حربه آنها نیز با شکست مواجه خواهد شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: هیچ وقت شیعه، آرمان ائمه اطهار و پیروان راستین آنها را فراموش نکرد و مبارزه خود را تا دستیابی به حکومت علوی و فاطمی ادامه داد تا اینکه امام راحل، حق این مجاهدت‌ها را ادا کرد.

وی افزود: امام با اتکا به خدای متعال و صدق وعده‌های الهی بپا خاست و خدای متعال هم به دست امام عزیز آرزوی ائمه اطهار(ع) و مجاهدان شیعه در طول تاریخ اسلام را که همانا تشکیل حکومت علوی در حساس‌ترین نقطه دنیا یعنی کشور ایران بود، محقق کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید کرد: همه ما باید خود را فدای این نظام مقدس کنیم زیرا این نظام سابقه هزار و ۴۰۰ ساله دارد و خون‌های زیادی برای آن ریخته شده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی در پایان این همایش، حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی را به عنوان رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام "محمدحسین عادل پور" در مدت تصدی این سمت قدردانی کرد.

این همایش یک‌روزه با حضور رییسان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان برگزار شد.

طرح ارتقای ساختار سازمانی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای ارتقای بیشتر امنیت و آرامش و توان ارائه خدمات انتظامی مطلوب به مردم، از سال گذشته در دستور کار ناجا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: