کد خبر: ۵۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
امام جمعه نطنز گفت: ضمن سپاسگزاری از قوه قضائیه باید بگوییم شما سلطان سکه گیر و سلطان خودرو گیر را دستگیر کرده‌اید، خواهش می‌کنیم سلطان‌های سکه دهنده و سلطان‌های خودرو دهنده را بگیرید تا بتوانیم مردم نفس راحتی بکشند.

به گزارش آوای نشاط، از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: در این ایام شاهد فوت دبیرکل سابق جهاد اسلامی فلسطین بودیم، شخصیتی که در پیام مقام معظم رهبری تعبیر نزدیک به شهادت از وی شد.

امام جمعه نطنز افزود: نقش ارزنده این شخصیت این بود که در جنگ ۲۲ روزه غزه، جنگ ۸ روزه و جنگ دو روزه، رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد و در جهاد اسلامی در نقش فرمانده ظاهر شد و پایبندی عجیبی به امام و مقام معظم رهبری و حزب‌الله لبنان داشت و حس می‌شود بیماری وی هم به علت حمله بیوتروریسم رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: در سال ۹۲ هجری مسلمانان با وحدت توانستند سرزمین آندلس را فتح کنند و بعد از هشت قرن مجدداً این سرزمین را از دست دادند، آنچه باعث فتح سرزمین شد وحدت مسلمانان بود و آنچه دشمن با نقشه آن را پس گرفت بحث ترویج فساد در بین مسلمانان بود.

یعقوبی اذعان کرد: یکی از راه‌هایی که دشمن توانست در آن روز سرزمین آندلس را پس بگیرد ترویج بی‌اخلاقی، بی‌ادبی، بی‌عفتی و بی‌حجابی بود.

خطیب جمعه نطنز بیان کرد: امروز رفتارهایی در جامعه می‌بینیم که در شأن جامعه بشری نیست، آنچه امروز در حال ترویج است بی‌عفتی، بی‌غیرتی و بی‌بند و باری است و ما باید برای آن چاره‌ای بیندیشیم، فضای مجازی در دست دشمن است و نمی‌توانیم آن را به خوبی مدیریت کنیم باید به میدان عمل بیاییم و اصلاحات لازم را انجام دهیم.

وی ضمن گرامیداشت روز جهاد سازندگی گفت: جهاد سازندگی از جمله نهادهای مقدس انقلاب بود که در مناطق محروم و روستایی، گفتمان انقلاب و اسلام را در روستاها نهادینه کرد و پیام انقلاب اسلامی را در روستاها ترویج داد، جهاد سازندگی و سپاه دو بازوی پرتوان برای رفع محرومیت‌زدایی بودند که در ادامه جهاد سازندگی با جهاد کشاورزی ادغام شد و امیدواریم با طرح‌های نو امروز هم جهاد گونه به میدان بیاید و مانند سپاه که بسیار در عرصه سازندگی عمل کرده است، جهاد هم بتواند عمل کند.

یعقوبی ضمن انتقاد از گزارش افسارگسیخته گرانی در کشور گفت: این گرانی‌ها واقعاً مردم را به ستوه آورده، باید چاره‌اندیشی کرده و بازار را کنترل کرد این را دیگر نمی‌شود به آمریکا نسبت داد، چراکه  بعضی تولیدات داخلی است و نمی‌توان به تحریم‌ها ربط داد.

امام جمعه نطنز گفت: ضمن تشکر از قوه قضاییه باید بگوییم شما سلطان سکه گیر و سلطان خودرو گیر را دستگیر کرده‌اید، خواهش می‌کنیم سلطان‌های سکه دهنده و سلطان‌های خودرو دهنده را بگیرید تا بتوانیم مردم نفس راحتی بکشند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: