کد خبر: ۵۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد شمار بیماران کووید–۱۹ در این کشور به ۲۱ هزار و ۴۵۹ تن و شمار قربانیان ویروس کرونا به ۳۸۴ تن افزایش یافته است.

به گزارش آوای نشاط، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در یک شبانه‌روز گذشته ۵۴۲ مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است. طبق اعلام این وزارت، در یک شبانه‌روز گذشته ۱۵ بیمار کووید–۱۹ نیز جان باخته‌اند.

بر این اساس، شمار بیماران کووید–۱۹ در افغانستان به ۲۱ هزار و ۴۵۹ تن و شمار قربانیان ویروس کرونا به ۳۸۴ تن افزایش یافته است.

وزارت بهداشت افغانستان امروز سه‌شنبه، بیستم خرداد، همچنین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۲۵ نمونه مشکوک را از ۱۱ ولایت بررسی کرده است.

از این میان، ابتلای ۲۱۳ نفر در کابل، ۱۴۲ نفر در هرات، ۹۲ نفر در ننگرهار، ۳۶ نفر در غزنی، ۲۲ نفر در پکتیا، ۱۲ نفر در لغمان، هشت نفر در قندوز، هفت نفر در پنجشیر، پنج نفر در کاپیسا، چهار نفر در لوگر و یک نفر دیگر در کنر به ویروس کرونا شناسایی و ثبت شده است.

در یک شبانه روز گذشته هشت نفر در کابل، سه نفر در پکتیا، سه نفر در غزنی و یک نفر دیگر در بلخ به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۰ بیمار کووید–۱۹ بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و شمار بهبودیافتگان به دو هزار و ۶۵۱ تن رسیده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: