کد خبر: ۵۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ از سازمان ها و دستگاه های دولتی متقاضی حضور در این نمایشگاه خواست برای ثبت نام به موقع در الکامپ اقدام کنند.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، کمیته اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک (الکامپ) با صدور اطلاعیه شماره 5 خود، خواستار ثبت نام به موقع سازمان ها و دستگاه های دولتی متقاضی حضور در این نمایشگاه از 20 خرداد شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اهمیت فوق العاده خدمات دولت الکترونیک در دوران شیوع ویروس کووید 19 به خصوص در حوزه هایی مانند خدمات برخط، آموزش برخط، سلامت الکترونیک، دورکاری و... ، موضوع حضور دستگاه‌های دولتی با هدف ارائه دستاوردهای دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ 1399 از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار شده است.

در همین راستا و با عنایت به اعلام قبلی مبنی بر جانمایی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در کنار سایر شرکت کنندگان در الکامپ 1399، ضروری است جهت حضور در این رویداد، در بازه زمانی 20 خرداد تا 15 تیرماه آتی با مراجعه به نشانی iran-elecomp.com اقدام به ثبت‌نام کنند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در موعد مقرر، به معنی انصراف از حضور در رویداد مذکور تلقی خواهد شد.

باتوجه به شرایط بوجود آمده ناشی از شیوع کرونا، این احتمال وجود دارد که به دلیل کمبود فضا، امکان اختصاص غرفه و متراژ مناسب به همه متقاضیان در این نمایشگاه وجود نداشته باشد. از همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متقاضی مشارکت در نمایشگاه الکامپ 1399 درخواست می‌شود از هم اکنون تدابیر لازم را جهت ثبت‌نام به موقع در زمان مقرر، صورت دهند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: