کد خبر: ۵۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
به تازگی فعالان بازارسرمایه در انتقاد به آنچه (ساماندهی فضای مجازی) نامیده می شود نامه ای را خطاب به مدیر جدید سازمان بورس نوشته و ارسال کرده اند.

به گزارش آوای نشاط شنیده شده، به تازگی فعالان بازارسرمایه در انتقاد به آنچه (ساماندهی فضای مجازی) نامیده می شود نامه ای را خطاب به مدیر جدید سازمان بورس نوشته و ارسال کرده اند.
آنچه اسباب نگرانی و ناراحتی این عده را فراهم کرده است، اقدام یکی از مدیران رانتی فرابورس در مسدودسازی کدبورسی مدیران کانالهای اطلاع رسانی بورسی بوده است که پس از سالها فعالیت در حوزه بازار سرمایه برای ایجاد جذابیت و تشویق مردم به سرمایه گذاری در بورس نسبت به آموزش و ارایه داده های بورسی اقدام نموده اند. حال این که، نوع فعالیت این کاربران در فضای مجازی از یک دهه قبل در تالارهای بورسی و صفحات اینترنتی مرسوم بوده است.
در بخشی از این نامه آمده است: ((درباره شایستگی ها و تخصص فردی که سن ش کمتر از دوره فعالیت ما در بازار سرمایه است حرفی نمی زنیم، اما بر اساس کدام قانون، کدبورسی یک فعال بازار که (هویت اقتصادی) یک ایرانی محسوب میشود بدون طی مراحل قانونی و قضایی مسدود و از ادامه فعالیت ایشان جلوگیری می شود؟))

گفته میشود این نامه پس عدم حصول نتیجه ی جلسه مشترک نمایندگان فعالان بورسی با برخی از مدیران لایه سوم سازمان بورس برای قالیباف ارسال شده است و او هم دستور بررسی موضوع را صادر کرده است.
نویسندگان نامه خطاب به قالیباف نوشته اند: (( ریاست محترم سازمان بورس! کجای این رفتارهای هیجانی و پلیسی هم راستا با اهداف جمهوری اسلامی است که بارها توسط رهبری و رییس جمهور مورد مداقه قرار گرفته است؟ آیا افرادی که بدون مطالعه و بررسی واکنش های احتمالی دست به چنین اقداماتی می زنند به این مساله فکر کرده اند که در بازار پرنوسان این روزها، قهر احتمالی فعالان بازار باعث انزوای بورس و رکود دفعی و میان مدت بورس خواهد بود؟ آیا بهتر نیست از ظرفیت فعالان این بازار و اعتماد عمومی مردم به ایشان در راستای اعتلای بورس استفاده بهتری بشود؟ ))

این افراد قصد دارند در صورت عدم توجه به دغدغه های جدی ایشان متن نامه را در اختیار رسانه ها قرار بدهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نشاط ، قالیباف ، بورس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: