کد خبر: ۵۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
سخنگوی دولت:
علی ربیعی با اشاره به ارسال بنزین به ونزوئلا گفت: دزدی دریایی آمریکا مسبوق به سابقه بوده است، اما هنوز زود است واکنشها را مطرح کنیم اما همه گزینه ها در پیش است و امیدواریم آمریکایی‌ها خطایی انجام ندهند.

به گزارش آوای نشاط، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران گفت: خوشبختانه مناطق سفید ما به ۲۸۰ منطقه افزایش یافته و پس از چین و سوییس بالاترین بهبودی را داریم.

وی ادامه داد: گزارش ها در ستاد ملی مبارزه با کرونا نشان می دهد، از مرحله مدیریت و کنترل بیماری کرونا عبور و پزشکان و کادر درمان ما وارد فاز مهار بیماری کرونا شده‌اند.

وی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتباطات، تصریح کرد: دولت از همه دست‌اندرکاران ارتباطات تشکر می‌کند. حرکت این دولت به سمت پاسخگویی، بی‌همتا بوده است و به جرات می توانم بگویم هیچ دولتی مانند این دولت در مظان انتقاد در فضای مجازی نبوده است.

ربیعی در مورد تهدید آمریکا برای نفت‌کش های ایرانی در راه ونزوئلا گفت: هیچ دولتی ملزم به تحریم های دل‌بخواهی آمریکا نیست.

وی ادامه داد: ارسال تانکرهای بنزین به درخواست دولت ونزوئلا بوده است. ما می‌خواهیم جامعه بین الملل نسبت به این بدعت جدید آمریکا واکنش نشان دهد.

سخنگوی دولت گفت: دزدی دریایی آمریکا مسبوق به سابقه بوده است، اما هنوز زود است واکنشها را مطرح کنیم، اما همه گزینه ها در پیش است و امیدوارم آمریکایی‌ها خطایی انجام ندهند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: