کد خبر: ۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
در راستای فراهم سازی امکان استفاده عموم مشتریان از خدمات غیرحضوری مبتنی بر تلفن همراه، امکان انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت از مبدا کارت‌های بانکی عضو شتاب در سامانه همراه پلاس ملت فراهم شد.

به گزارش «آوای نشاط»، از این پس دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از سامانه همراه پلاس ملت، نسبت به انتقال وجه تا سقف روزانه ۳۰ میلیون ریال به سایر کارت‌های شتابی، اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، پیش از این، انتقال وجه به کارت‌های شتابی صرفاً از مبدا کارت‌های بانک ملت امکان پذیر بود.
بر این اساس، برای استفاده از خدمت یادشده کافی است که مشتریان، آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک ملت (نسخه ۱.۱.۶ اندروید و نسخه ۱.۰.۷ آیفون) را از سایت اینترنتی همراه بانک به نشانی https://mobile.bankmellat.ir/mobile/ دانلود و نصب کنند.
همچنین مشتریانی که قبلاً نرم افزار همراه بانک نسخه جدید را نصب کرده اند می‌‌توانند ازطریق گزینه تنظیمات، آن را به روزرسانی کنند.
این گزارش حاکی است، در شرایط کنونی، انتقال وجه از مبدأ کارت بانک‌های ملت، ملی، تجارت، کشاورزی، پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سامان، شهر، دی، سرمایه، حکمت ایرانیان، انصار، آینده، پست بانک، قوامین، صنعت و معدن، گردشگری، ایران زمین، خاورمیانه و مهر اقتصاد میسر است و به زودی سایر بانک‌ها نیز اضافه خواهد شد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: