کد خبر: ۵۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
فرودگاه بین المللی هنگ کنگ با به کارگیری نانو سوزن‌ها در ۴۰ ثانیه میکروب‌ها و ویروس‌ها، از جمله ویروس کرونا را از بین می‌برد.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از دیلی‌میل، فرودگاه هنگ‌کنگ غرفه ضد عفونی را راه‌اندازی کرده که از راه دور ویروس کرونا را بر روی پوست انسان با استفاده از نانو سوزن‌ها از بین می‌برد.

ضد عفونی کردن در فرودگاه به روشی مشابه با بررسی‌های امنیتی استاندارد کار می‌کند و تمام مراحل آن ۴۰ ثانیه طول می‌کشد. 

ضد عفونی با این روش به این شکل است که شخصی وارد محفظه محصور شده می‌شود و ضد عفونی وی صورت می‌گیرد.

این روش همچنین می‌تواند درجه حرارت و علائم مربوط به ویروس کرونا را بررسی کند تا به جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری کمک شود.

این فرودگاه نخستین مکان در جهان است که از غرفه‌های بهداشتی CLeanTech استفاده می‌کند که هم اکنون توسط کارمندان کلیدی مانند کارمندان بهداشت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ادعا می‌شود سطح داخلی اتاقک با ماده ضد میکروبی پوشانده شده است که باعث از بین رفتن ویروس‌ها، باکتری‌ها و میکروب‌ها بر روی انسان می‌شود.

 فرودگاه همگ‌کنگ از این تسهیلات به عنوان یک کانال ضد عفونی کننده بدن استفاده می‌کند؛ سخنگوی این فرودگاه اظهار داشت: سطح داخلی کانال مجهز به پوشش ضد میکروبی است که می‌تواند با استفاده از فناوری‌های فوتوکاتالیست و «نانو سوزن» ویروس و باکتری‌های بدن و لباس را از بین ببرد؛ اسپری ضد عفونی کننده نیز برای ضد عفونی فوری استفاده می شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: