کد خبر: ۵۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: ارتش در عرصه مردم‌یاری در بحران سیل و زلزله و سایر موارد حضور داشته و در کنار دیگر نیروهای مسلح و مردمی به کمک آمده است و در سیل اخیر در جنوب و شرق استان کرمان، ارتش نیز وارد عمل شد.

به گزارش آوای نشاط، امیر مهدی معمارباشی امروز در مراسم ویژه روز ارتش ورژه خدمت در مرکز آموزش 05 کرمان اظهار داشت: 29 فروردین ماه نقطه عطفی در تاریخ پرشکوه و زرین انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه ژرف‌اندیشی، بصیرت و آگاهی امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان شد، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در 29 فروردین ماه تولدی دوباره یافت و توانست در همه صحنه‌ها پاسخ در خور شانی به حسن اعتماد امام و ملت بدهد.

وی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی دوشادوش همه رزمندگان پرتوان و بی‌بدیل انقلاب در جبهه‌های حق علیه باطل در مناطق جنوب و غرب کشور درخشید و 48 هزار شهید نشان از حضور مقتدرانه ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم دارد.

معمارباشی به خوداتکایی و خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ساخت انواع تجهیزات و تسهیلات بومی شده، ساخت انواع مهمات هوشمند و نقطه‌زن و تسهیلات مورد نیاز ارتش، استفاده از فرزندان جوان و برومند در ارتش برای ساخت ملزومات از افتخارات این مجموعه است.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که جزو کشورهای سازنده انواع هواپیما و پرنده بزرگ و ارزشمند است و در حوزه نیروی دریایی تجهیزات سطحی، زیرسطحی و انواع شناورها را تولید می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش افزود: در عرصه مردم‌یاری نیز ارتش در بحران سیل و زلزله و سایر موارد حضور داشته و در کنار دیگر نیروهای مسلح و مردمی به کمک آمده است و در سیل اخیر در جنوب و شرق استان کرمان، ارتش نیز وارد عمل شد.

وی حضور نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را در راستای مقابله با کرونا ویروس یادآور شد و گفت: ایستگاه‌های ثابت و سیار پایش و غربالگری، ضدعفونی معابر و سطوح، ایجاد نقاهتگاه به منظور کمک به کادر درمان و علوم پزشکی استان کرمان توسط ارتش دایر شد.

به گزارش آوای نشاط، ، رژه خودرویی و موتوری قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت برگزار شد و سپس خودروها برای ضدعفونی معابر و سطوح شهری کرمان عازم شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: