کد خبر: ۵۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس طی یادداشتی به اظهارات اخیر حاتم قادری پاسخ داد.

به گزارش آوای نشاط، مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس طی یادداشتی به اظهارات اخیر حاتم قادری از اساتید دانشگاه مدرس پاسخ داد و با اشاره به این اظهارات نوشت: سوالی برای من مطرح شد؛ این که چرا برخی معدود مدعیان اندیشه‌ورزی همانند دکتر قادری این روزها در میانه همدلی ملت و دولت به کارهای چریکی و پارتیزانی روی آورده و با همدستی و گفت‌وگوی عاشقانه با رسانه روسیاهی همانند بی‌بی‌سی یعنی همکاران سابق عبدالمالک ریگی به دشنام و متهم سازی نظام و شکستن همبستگی ملی می‌پردازند!؟

️پاسخ من این است که:

- اولا این افراد به اصل خود برگشته اند آنگاه که به عنوان انتظامات و نیروهای رادیکال و افراطی و با مشی برخاسته از چپ سوسیالیستی بر ورودی دانشگاه می ایستادند و جوانان دانشجو را بخاطر عدم سنخیت با فکر و ظاهر خود مجازات می کردند!

- ثانیا و مهم تر این که، امثال ایشان در این دهه، مخترع الهیاتی بودند که البته در دویست سال اخیر بارها و بارها از سوی هم قطاران شان مونتاژ و با دست مالی هاشان به عنوان "اکسیر غرب" به جامعه دانشجویی کشور انشاء و دیکته و می شد، الهیاتی که خدا، قرآن، وحی، شریعت و الگوهای راستین در آن العیاذ بالله به اموری بی مصرف و مهمل تقلیل داده شده اما به عوض، الهیات علم زده ی غرب سیاسی با لباس برهان قاطع، سر دست گرفته شده و دانشجویان و جوانان دانشگاهی را مدام به مهاجرت فکری و عملی به سوی این کعبه ی جایگزین فراخواندند!

اما دکتر قادری، دکتر سریع القلم، و آقایان دکتر سروش و جناب ملکیان در اولین جلسه کلاسی پسا کرونا با این پرسش بنیادین و شکننده دانشجویان حقیقت یاب مواجه خواهند شد که ببخشید استاد! چرا علم تا این اندازه در اداره بهنگام امور ناتوان بود و چرا در الهیات مونتاژی تجویزی شما و نیز در فرودگاههای شهر فرنگ و مدرن شما، دولت های مدرن به دزدی از یکدیگر روی آورده و ضمن بازگشت به وضع طبیعی هابز ( وضعیت توحش و هرج و مرج) به جنگ ماسک ها می پردازند و شهروندانش نیز برای قاپیدن دست مال های توالت حماسه ها آفریده اند!؟

️ و دکتر قادری بخصوص از این ""عملیات کشف ذهن"" به خوبی آگاه است از این رو و از الان با کمک بی بی سی روسیاه و هم دست داعش، دارند برای ذهن با هوش جوانان دانشجو، سوالاتی برای فرار تولید می کنند!

و این است تحولات اندیشگانی اولین روز بازگشایی دانشگاههای ایران که شکلی فرایندی، مومنانه تر و عمیق تر از تعطیلی های اجباری با اصطلاح انقلاب فرهنگی در صدر انقلاب ایران دارد و همه ترس دکتر قادری و هم قطارانش همین است و بس!

آری! و حالا دوباره چپ ها ی شبه سوسیالیست، پروژه‌ای مهم را برای مبارزه با فرایند بیداری جامعه دانشجویی و دانشگاهی و این بار برای اختفای چهره ی جدید غرب با کمک بی بی سی و دیگر رسانه های شیطان شروع کردند! فرار به جلو!؟

....اما کیست که نداند فروپاشی الهیات جدید شما و تخریب و ویرانی ویترین ساخته شده و بزک کرده ی شما از آمریکا و اروپا در پسا کرونا و علم و دموکراسی سکولار آن قدر شدید و سریع بود که فقط با فروپاشی بلوک شرق قابل قیاس بوده و از صنعت یونانی - جدلی سوفسطاییان جدید هم کاری ساخته نیست!

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: