کد خبر: ۵۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
شرکت شایگان الکتریک، یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین، برای جلوگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا موفق به ساخت تونل ضد عفونی کننده تمام اتوماتیک گردید.

به گزارش آوای نشاط، روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، در مدل تمام اتوماتیک تونل، در قسمت ورودی با استفاده از تب سنج تعبیه شده در آن، اجازه ورود افراد سالم به تونل را می دهد؛ سپس دو عدد سنسور چشمی تعبیه شده در تونل با ورود شخص روشن شده و بصورت اتوماتیک محلول ( استاندارد دارای مجوز وزارت بهداشت) را می پاشند همچنین در داخل تونل اشعه ی UV تابیده شده تا محفظه داخل تونل کاملا ایزوله و توسط امواج ماورا بنفش ضد عفونی گردد (وجود اشعه UV در کنار پاشش مواد ضد عفونی کننده موثر است) و در انتها با حرکت شخص بر روی دستگاه، کف کفش ها ضد عفونی می­گردند. همچنین در انتهای دستگاه فضای شستشوی دست ها وجود دارد.

طول تونل ۲۰۰ و ارتفاع آن ۲۰۵ سانتی متر می باشد و دارای شیب ملایم به جهت نصب در فضای باز و جلوگیری از نفوذ بارش می باشد.

مشخصات محلول ضد عفونی کننده که در این دستگاه استفاده می شود به شرح ذیل می باشد:

محلول ضد عفونی کننده، اتولیت SUPER OXIDIZING WATER  تولید شده در کارخانجات گروه خسرو مدیا طب است. مواد موثر در این محلول  ضد عفونی کننده شامل Hocl,Clo2,O3 ,H2O2  و دیگر ترکیب های استاندارد با نام کلر اکسیژن کامپوند می باشد که در ایالت متحده با نام تجاری Electrolytic ally Generated Hypochlorous Acid

شناخته می­شوند. تولید این محصول با استاندارد بالای بهداشتی و کاملا استریل در گروه کارخانجات خسرو مدیا طب انجام می شود.

تصویر دستگاه ضد عفونی کننده کف کفش:

این دستگاه توسط برق تک فاز راه اندازی می گردد و قابلیت کاربرد در فروشگاه ها، بانک ها، مراکز آموزشی، ادارات ،کارخانجات و مصارف خانگی را دارد.

نمونه نصب شده این دستگاه در یکی از دفاتر مرکزی:

                    

*پارک علم و فناوری قزوین

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: