کد خبر: ۵۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی به یک هزار و 563 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد 902 نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش آوای نشاط، جواد آقازاده، امروز در گفت‌وگوی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تا به امروز یک هزار و 563 نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 58 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان گزارش شده است، اعلام کرد: مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به یک هزار و 563 نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: از تعداد یک هزار و 563 مبتلا در استان 902 مورد بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

آقازاده با اشاره به اینکه تعداد 58 مورد جدید به مبتلایان ویروس کرونا در استان اضافه شده است، تصریح کرد: به تفکیک استان، در ارومیه 12 مورد جدید، بوکان 9 مورد، تکاب 2 مورد، چالدران یک مورد، خوی 17 مورد، سلماس سه مورد، شاهین‌دژ و نقده هرکدام یک مورد، مهاباد هشت مورد و میاندوآب چهار مورد جدید به تعداد مبتلایان اضافه شده است و در مابقی شهرها مورد مبتلا جدیدی گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه از مرز ترکیه 950 نفر وارد ایران شده‌اند، اذعان کرد: از تعداد 895 مورد آزمایش کرونا انجام شد که در این راستا 28 مورد آزمایش شده مثبت گزارش شد که چهار مورد از این افراد مربوط به آذربایجان‌غربی و مابقی مربوط به سایر استان‌ها بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید فاز جدید فاصله‌گذاری هوشمند جدی گرفته شود، تاکید کرد: مسوولین دستگاه‌های اجرایی باید نظارت جدی بر طرح فاصله‌گذاری هوشمند داشته باشند تا چرخه ویروس کرونا شکسته شود و همچنان لازم است مردم برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا موازین بهداشت شخصی را رعایت کرده و با قرنطینه بودن خانگی زنجیره ابتلا به ویروس کووید 19 را قطع کنند تا شاهد کاهش تعداد مبتلایان باشیم.

انتهای پیام /

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: