کد خبر: ۵۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
وزارت صنعت، معدن و تجارت با درخواست اتاق بازرگانی ایران مبنی بر تمدید خودکار کارت‌های بازرگانی تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ در شرایط شیوع کرونا، موافقت کرد.

به گزارش آوای نشاط، پس از درخواست مجدد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مبنی بر «تمدید اعتبار کارت‌های بازرگانی تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ به صورت خودکار»، وزارت صنعت در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با این درخواست موافقت کرد.

«حسین مدرس خیابانی» قائم مقام وزیر صنعت، در نامه‌ای به رؤسای سازمان‌های توسعه تجارت سراسر کشور اعلام کرد که بنا بر درخواست مجدد اتاق ایران با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور و با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اعتبار کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آن‌ها از اول فروردین لغایت ۳۱ اردیبهشت است تا پایان اردیبهشت ۹۹ به طور خودکار تمدید و دارای اعتبار است.

۲۵ اسفند، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در نامه‌ای به مدرس خیابانی درخواست کرد؛ با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، اعتبار کارت‌های بازرگانی سراسر کشور که تاریخ انقضای آنها از اول تا پایان ۲۹ فروردین ۹۹ است، تا ۲۹ فروردین ۹۹ به طور خودکار و بدون نیاز به ارائه مدارک و یا مراجعه حضوری متقاضی، تمدید شود.

این دومین بار است که وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تمدید خودکار اعتبار کارت‌های بازرگانی در شرایط شیوع کرونا موافقت می‌کند.

اولین بار کارت‌هایی که تا پایان سال ۹۸ اعتبار داشتند، تا پایان فروردین ۹۹ تمدید شد و این بار کارت‌های بازرگانی که تا پایان فروردین و اردیبهشت اعتبار داشت، تا ۳۱ اردیبهشت به طور خودکار تمدید شد.

انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: