کد خبر: ۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
یک سایت انگلیسی از سردار آزمون به عنوان ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی یاد کرد و به پیشنهاد تیم‌های اروپایی از جمله لیورپول و آث میلان به وی اشاره داشته است.

به گزارش «آوای نشاط»، سایت انگلیسی The Boot Room یکی از گزارش های امروز خود را به سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران اختصاص داده و از وی به عنوان بازیکنی یاد کرد که باید بازی هایش را در جام جهانی روسیه تماشا کرد.

این سایت نوشت: «سردار آزمون شاید یکی از بازیکنان کمتر شناخته شده جام جهانی روسیه است؛ اگرچه بعید است این موضوع تا زمان زیادی ادامه داشته باشد. بازیکنی که در رسانه ها از او به عنوان مسی ایرانی یاد می شود و خودش دوست دارد او را با زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن سابق تیم سوئد مقایسه کنند، در دوران کودکی والیبال و فوتبال بازی می کرد. مهاجم ۲۳ ساله ایران که در کشور میزبان و تیم روبین کازان بازی می کند، حالا به خانه اش برگشته و هواداران انتظار دارند او به موفقترین بازیکن ایران تبدیل شود.»

در ادامه این گزارش به سوابق سردار آزمون و تیم هایی که در آن بازی کرده، پرداخته شده است.

سایت TBR همچنین به گمانه زنی درباره آینده سردار آزمون و پیشنهادات اروپایی وی نیز اشاره کرده است: «طبق ادعای روزنامه گاردین، آزمون با چند تیم از لیگ برتر انگلیس از جمله اورتون و استوک سیتی لینک شده بود. گزارش ها همچنین حاکی از این است که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول دو سال پیش این مهاجم ۲۱ ساله را زیر نظر داشت در حالی که نشریه بلیچرریپورت به لینک های قبلی این بازیکن با غول های لیگ ایتالیا یعنی آث میلان و لاتزیو اشاره دارد.  بلیچرریپورت ادامه می دهد که بیشترین شانس آزمون در لیگ برتر انگلیس حضور در تیم های لسترسیتی، اورتون و ولورهمپتون است. همچنین پیشنهادی از تیم سلتیک اسکاتلند برای ستاره تیم ملی ایران وجود دارد.

این مهاجم ۲۳ ساله بازیکن کلیدی ایران در جام جهانی روسیه خواهد بود و درخشش خوب در مرحله گروهی مقابل پرتغال و اسپانیا رزومه او را پربارتر می کند. در حال حاضر آزمون می توانند خودش را خارج از لیگ روسیه ثابت کند. این جام جهانی می تواند فرصت طلایی برای آزمون باشد تا خودش را در مسابقات سطح بالا در مرحله گروهی تست کند. شاید هم دور بودن از پنج لیگ معتبر اروپا به آزمون کمک کرده است تا از فشارها و انتظارات زیاد دور باشد.»

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: